//
کدخبر: ۲۴۹۰۲۶ //

تعداد مبتلایان به کروناویروس در اسد آباد به ۹ نفر افزایش یافت

فرماندار شهرستان اسدآباد از افزایش مبتلایان کرونا این شهرستان به ۹ نفر خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

مجید درویشی در ستاد پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد:تعداد مبتلایان به کروناویروس در این شهرستان در حال حاضر از چهار نفر به ۹ نفر افزایش یافته  که خوشبختانه تاکنون در این رابطه هیچ مورد فوتی نداشته ایم و بیماری در مبتلایان خفیف بوده است.

وی با تاکید بر پیوستن مردم اسدآباد به پویش (من در خانه می مانم ) افزود: مردم با توجه به وضعیت موجود کمتر در سطح شهرستان تردد داشته باشند و حضور در اماکن و مکان های پرتردد و پر تراکم بپرهیزند.

درویشی در ادامه از فعال شدن ۲۰ اکیپ در راستای گند زدایی هر روز ادارات سطح شهرستان خبر داد و یادآور شد:مراسم ختم در سطح شهرستان حتی در روستاها ممنوع بوده و  به حتی نباید به مساجد و منازل کشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم می توانند کمک هزینه های مراسمات ختم خود در اختیار شهرداری و دانشکده علوم پزشکی و دستگاه های متولی برای درمان قرار دهند، تصریح کرد:برگزاری مراسم بعد از تدفین با جمعیت کم در فضای باغ بهشت می تواند انجام بگیرد.

درویشی همچنین با اشاره به مستقر شدن غربالگری و تست تب در سه ورودی شهرستان از سمت سنقر،قروه و جاده کرمانشاه گفت:مردم به خاطر سلامت خود و دیگر شهروندان جمعه آخر سال را لغو کرده و به بهشت زهرا نرفته و در خانه بمانند.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر نظارت اداره صمت بر گند زدایی نانوایی های سطح شهرستان یاد آور شد:در صورتی که هر یک از نانوایی ها فاقد دستگاه پز باشند برای اولین بار اخطار و جریمه و برای دوم تعطیل خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان