//
کدخبر: ۲۴۸۴۵۲ //

کشف ۴۳۱ هزار بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف 431 هزار بسته بهداشتی احتکار شده شامل انواع دستکش و محلول ضدعفونی کننده در شهر کرمانشاه خبر داد.

کشف 431 هزار بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از وجود یک انبار محل احتکار کالا در میدان آیت الله کاشانی این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل و کسب مجوز قضائی همراه با نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی، 425 هزار عدد انواع دستکش لایتکس و 6 هزار محلول الکلی ضدعفونی کشف شد

فرمانده انتظامی استان، ارزش محصولات احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان تاکید کرد: با تعاملی خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی وجود دارد سخت ترین برخوردها در انتظار احتکارکنندگان و گرانفروشان است.

رئیس پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: پس از شیوع بیماری کرونا متاسفانه عده ای سودجو و منفعت طلب با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم و یا گران فروشی شرایط را برای آنها سخت تر کرده اند.

وی گفت: هرچند پلیس از همان روزهای ابتدایی قاطعانه با ماجرا ورود پیدا کرد و تاکنون نیز توانسته مقدار بسیار زیادی از کالاهای مورد نیاز نظیر ماسک، دستکش، محلول های ضدعفونی و پاک کننده زیادی را کشف کرد تا متولیان امر آنها در اختیار مردم قرار دهند.

سردار جاویدان ادامه داد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت پلیس با خاطیانی که سلامت مردم را با مخاطره مواجه کرده اند ادامه یافته و ذره ای در مقابل این افراد کوتاه نخواهیم آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان