//
کدخبر: ۲۴۸۰۹۹ //
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

اعتبار همه دفترچه‌های بیمه سلامت تمدید شد

اعتبار همه دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان این بیمه تا پایان فروردین ۱۳۹۹ تمدید شد.


اعتبار همه دفترچه‌های بیمه سلامت تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر کیومرث مظفریمدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار داشت: بیمه سلامت باهدف رعایت اصول بهداشتی و کاهش مراجعات حضوری شهروندان به ادارات با هدف پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت شهروندان، دفترچه های درمانی بیمه شدگان صندوق های بیمه ای اعم از کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سلامت همگانی و سایر اقشار و نیز تمامی زیرصندوق های آنها شامل این تمدید می شود.

وی افزود: بیمه شدگانی که تاریخ اعتبار دفترچه درمانی آنها منقضی شده، در صورت داشتن نسخه سفید، نیازی به مراجعه برای تمدید اعتبار ندارند و دفترچه آنها تا روز ۳۱ فروردین سال آینده معتبر است.

مظفری بیان داشت: بیمه شدگان با همین دفترچه می‌توانند به همه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه و از خدمات آنها بهره مند شوند، این موضوع به اطلاع همه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان استان رسیده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۶۶۶ در راستای تریاژ، راهنمایی و پاسخگویی به مردم استان با استفاده از کادر پرستاران و پزشکان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوُالات هم کرمانشاهی ها درباره ویروس کرونا و راههای پیشگیری و درمان آن است که امیدوارم این سامانه مانع از مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان