//
کدخبر: ۲۴۷۵۶۸ //
مدیر کلینیک فوق تخصصی و تخصصی شهید دکتر محمدرضا فتاحی:

روزانه حدود ۷۰ بیمار عفونی در کلینیک شهید فتاحی ویزیت می شود

مدیر کلینیک فوق تخصصی و تخصصی شهید دکتر محمدرضا فتاحی از ویزیت روزانه حدود ۷۰ نفر بیمار عفونی توسط پزشکان عفونی و داخلی در این کلینیک خبر داد.


روزانه حدود ۷۰ بیمار عفونی در کلینیک شهید فتاحی ویزیت می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علی محمدی مدیر کلینیک فوق تخصصی و تخصصی شهید دکتر محمد رضا فتاحی در گفتگو با خبرنگار فرتاک نیوز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد شک و شبهه در مورد ابتلا به این بیماری در بین مردم ، روزانه در کلینیک  شهید فتاحی حدود ۷۰ نفر از بیماران عفونی توسط پزشکان عفونی و داخلی ویزیت می شوند.

 

وی تعداد کل پزشکان در این کلینیک را ۴۶ نفر و با تخصص های زنان و زایمان یک نفر ، بیماری عفونی یک نفر، ارتوپدی ۸ نفر، جراح مغز و اعصاب دو نفر، جراح عمومی یک نفر ،داخلی ۶ نفر، رادیوتراپی یک نفر، خون و آنکولوژی یک نفر، روانپزشک ۳ نفر، قلب و عروق ۷ نفر، و گوش و حلق و بینی یک نفر، جراحی کلیه و مجاری  ادراری ۲ نفر، فوق تخصص نوزادان یک نفر، فوق تخصص عفونی اطفال یک نفر، فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان یک نفر، تغذیه ( تخصصی) سه نفر ، روماتولوژی یک نفر ، طب سنتی (تخصصی) ۲ نفر عنوان کرد.

 دکتر محمدی میانگین مراجعات ماهیانه ویزیت خدمات مختلف را ۱۳ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این کلینیک طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی، سلامت، سلامت روستایی، نیروهای مسلح، شرکت نفت، کانون سرافرازان، نیروهای مسلح جانبازان، بانکهای تجارت، صادرات، سپه، و کشاورزی است.

مدیر کلینیک شهید فتاحی نحوه نوبت دهی این کلینیک را از طریق آدرس اینترنتی  nobat.kums.ac.ir

 و سامانه UssD

و کد # ۵۵۵۵۶۶۶۶* ۶۶۵۵ *  

اعلام کرد و گفت: در این کلینیک خدمات اکو کاردیو گرافی، نوار قلب ، روان درمانی تحلیلی، گچ گیری، آندوسکوپی، کلونوسکوپی و رژیم درمانی هم انجام می شود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان