//
کدخبر: ۲۴۵۶۶۶ //

۷۵ درصد جمعیت استان کرمانشاه سود سهام عدالت دریافت کردند‌

معاون اقتصادی اداره کل دارایی استان کرمانشاه گفت: ۷۵ درصد جمعیت استان معادل یک میلیون و ۴۴۵ هزار نفر سود سهام عدالت را دریافت کردند.

۷۵ درصد جمعیت استان کرمانشاه سود سهام عدالت دریافت کردند‌
به گزارش فرتاک نیوز،

فرید خلیلی اظهار داشت: سود سهام عدالت برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و تمامی افرادی که آورده خود را 500 هزار تومان افزایش داده‌اند 205 هزار تومان و مابقی 104 هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 445 هزار نفر در استان مشمول طرح سهام عدالت هستند عنوان کرد: این تعداد 75 درصد جمعیت کل استان را شامل می‌شود.

خلیلی گفت: برای سود سهام عدالت به ازای هر نفر که یک میلیون سهم دارند 205 هزار تومان و افرادی که سهم آن‌ها 512 هزار تومان است حدود 104 هزار تومان سود دریافت کردند.

وی افزود: افرادی که مشمول سود سهام عدالت هستند اما تاکنون سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند به محض ثبت شماره شبای خود در سامانه تمام سود را به صورت یکجا دریافت می‌کنند.

خلیلی بیان کرد: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیجی هستند مشمول طرح تخفیف 50 درصدی شدند و سهام عدالت آن‌ها به میزان یک میلیون تومان است و سود به ازای هر نفر 205 هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی افزود: سود سهام عدالت به وراث افراد فوت شده نیز تعلق می‌گیرد و در صورتی که وراث کار حصر وراثت را انجام دهند می‌توانند سود سهام افراد فوت شده را دریافت کنند.

خلیلی با اشاره به اینکه افرادی که تاکنون در سامانه سهام عدالت ثبت نام نکرده‌اند برای آگاهی از اخبار این سهام می‌تواند به سایت سهام عدالت مراجعه کنند افزود: ثبت‌نام جدید فعلا امکان‌پذیر نیست و منوط بر این است که در تصمیمات کلان کشوری لحاظ شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان