//
کدخبر: ۲۴۵۳۵۹ //

انتخابات|مشارکت زیاد همدانی‌ها نسبت به سایر استان‌ها

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: مشارکت استان همدان نسبت به استان های دیگر بالاست و مشارکت خوب بوده است.

انتخابات|مشارکت زیاد همدانی‌ها نسبت به سایر استان‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

ابولقاسم الماسی جمعه دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: رأی دهندگان در ساعات پایانی اقدام می‌کنند بنابراین هنوز آمار درستی از آمار مشارکت کنندگان در دست نیست.

وی درباره تمدید زمان اخذ رأی در استان همدان، تصریح کرد: ساعت اخذ رأی ۱۰ ساعت است اما بنا به ضرورت و تصمیم وزیر کشور کار اخذ رأی ادامه دارد و حداقل تا دو ساعت تمدید می‌شود که باید منتظر شویم تا مشخص شود چه تصمیمی اتخاذ می‌شود.

الماسی بیان کرد: تعداد شعب ۱۲۸۷ شعبه بوده در حالیکه در دوره‌های قبل ۱۲۶۱ شعبه بوده است. امسال در جاهایی که تراکم جمعیتی بالای ۱۵۰۰ نفر بوده تعداد شعب را افزایش دادیم.

وی  با اشاره به وجود ۵۶۹ شعبه شهری و ۷۱۸ شعبه روستایی در استان همدان، خاطرنشان کرد: ۹۵۲ شعبه ثابت و ۳۳۵ شعبه سیار در استان همدان آرای مردم را اخذ می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با تأکید بر اینکه مشکلی از نظر تأمین تعرفه انتخاباتی وجود ندارد، یادآور شد: هر جا که مصرف بالای ۶۰ درصد باشد، بلافاصله تعرفه به شعب ارسال خواهد شد.

الماسی افزود: کار شمارش آراء مکانیزم خاص دارد که باید فرآیند آن طی شود که بعد از طی مراحل، هیئت اجرایی آراء را به فرمانداران اعلام کرده و فرماندار می‌تواند منتشر کند.

وی درباره میزان مشارکت شهرستان های استان همدان، ادامه داد: در نهاوند و رزن مشارکت بالاتر بوده اما عموماً مشارکت در کل شهرستان ها مشابه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان