//
کدخبر: ۲۴۵۲۳۸ //

پلیس همه شعبه های اخذ رای را پوشش خواهد داد

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس همه شعبه های ثابت و سیار اخذ رای که بیش از یک هزار و 580 شعبه در سطح استان را شامل می شود به صورت کامل و برای تامین امنیت آنها پوشش خواهد داد.

پلیس همه شعبه های اخذ رای را پوشش خواهد داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم جشن تکلیف سیاسی رای اولی های پلیس کرمانشاه که در سالن اجتماعات پردیس برگزار شد، اظهار داشت: پلیس در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تامین امنیت این رویداد مهم کاملا آماده است.

 

وی افزود: در همین راستا حدود پنج هزار نیروی پلیس در حالت آماده باش به سر می برند تا کوچکترین خللی در جریان برگزاری انتخابات ایجاد نشود و مردم حضوری پرشور پای صندوق های رای داشته باشند.

 

سردار جاویدان تصریح کرد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش داده و شاهد حضور پرشور اقشار مختلف پای صندوق های رای خواهیم بود.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه را دو موضوع بسیار مهم ذکر کرد و گفت: اگر هردوی آنها محقق شود هم بر اقتدار انقلاب و نظام افزوده شده و هم شاهد مجلسی قوی و کارآمد خواهیم بود.

 

وی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات، گفت: آنها یک روز مردم را به حضور در خیابان ها و شرکت در اغتشاشات دعوت کرده و روز دیگر نیز از مردم می خواهند در خانه هایشان مانده و در انتخابات شرکت نکنند.

 

سردار جاویدان با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات گفت: آنها به خوبی دریافته اند که هرقدر مشارکت مردم در این رویداد افزایش یابد بیشتر از دست یابی به اهدافشان بازخواهند ماند از این رو مدت هاست تلاش می کنند تا جلوی این اتفاق را بگیرند.

 

این مقام عالی رتبه انتظامی یادآوری کرد: مردم با بصیرت کشورمان در 41 سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد در انتخابات بسیاری شرکت کرده و با حضور پرشور خود عملا مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند و به فضل الهی در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور گسترده و دشمن شکنشان خواهیم بود.

 

وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی های کاندید اصلح، گفت: تدین، شجاعت، دلسوز بودن و در مسیر انقلاب حرکت کردن از جمله خصوصیاتی است که معظم له برای نامزدهای اصلح بیان کرده اند و همه ما نیز وظیفه داریم با گوش فرا دادن به توصیه های ایشان اصلح ترین افراد را انتخاب و روانه خانه ملت کنیم.

 

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه مجلس جای مهم و اثرگذاری است، افزود: امروز مجلس جمهوری اسلامی برای دنیای اسلام تصمیم گیری می کند از این رو باید در انتخابمان بسیار دقت کنیم تا بهترین و شایسته ترین نفرات را که واقعا لیاقت حضور در جایگاه نمایندگی را دارند روانه خانه ملت کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان