//
کدخبر: ۲۳۴۶۲۴ //

مطالبات پرستاران پرداخت می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: مطالبات و حق اضافه کار پرستاران در اولویت پرداخت قرار گرفته است.

مطالبات پرستاران پرداخت می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر خجسته امروز با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در فامنین اظهار کرد: ما قدردان خدمات پرستاران هستند.
وی با اشاره به اینکه "روز پرستار" روز مبارکی است که مزین به نام حضرت زینب(س) است افزود: شغل پرستاری جزو مشاغل سخت و ارزشمند در کشور به شمار می‌رود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمده درخواست پرستاران عدم پرداخت حق اضافه کاری آنها بود که در این خصوص با توجه به پیگیری و هماهنگی به عمل آمده اضافه کار پرستاران همراه با حقوق آن‌ها طبق قول‌های داده شده از سوی مسوولان مربوطه طی روز‌های آتی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این پرستاران درخواست مطالباتی از وزارت بهداشت داشتند که با کمک مجلس و در خواست نمایندگان از وزارت بهداشت در اولویت‌های پرداخت معوقات قرار گرفته است.

خجسته بیان کرد: پرستاران وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و قطعا خداوند ارزش بسیار بالایی برای آنها همراه با دعای خیر بیماران قرار می‌دهد.

وی گفت: بنا به درخواست بیمارستان‌ها، برای تحقق استانداردهای پرستاری و تخت بیمار بنا به رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد بیش از ۴ هزار پرستار از طریق دانشگاه علوم پزشکی در کشور به ویژه بیمارستان‌های جدیدالتاسیس جذب شوند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: امیدواریم  فرآیند جذب این افراد هرچه سریعتر عملیاتی و محقق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان