//
کدخبر: ۲۴۳۲۴۸ //

جهانگیری: سیستان و بلوچستان تاثیرات تعیین کننده‌ای در مسائل کشور دارد

معاون اول رئیس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان تاثیرات تعیین کننده‌ای در مسائل مختلف کشور دارد به نحوی که ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه در این استان وجود دارد.

جهانگیری: سیستان و بلوچستان تاثیرات تعیین کننده‌ای در مسائل کشور دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، اسحاق جهانگیری در زاهدان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یک استان راهبردی و بسیار مهم در کشور است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان ارتباط مرزی خشکی و مرزی طولانی آبی با آب‌های آزاد و دریای عمان دارد که این ظرفیت‌ها در کنار مردم فعال و تحصیل کرده و فرهیخته‌ای که در این استان وجود دارد زمینه‌ای را بوجود آورده تا تبدیل به یکی از کانون‌های مهم توسعه کشور که هم در سرنوشت استان و هم در سرنوست کشور تاثیرگذار باشد تبدیل شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: سیل متاسفانه خسارت‌هایی را به مردم و زیرساخت‌های این استان وارد کرده است و مسوولان مختلف در همان لحظات نخست این سیلاب در جمع مردم سیلزده حضور یافتند. مسئولان و نهادهای مختلف با حضور در مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت‌هایی را انجام دادند.

جهانگیری اظهار داشت: امیداوریم در این سفر بتوانیم با مردم صحبت و هم با مسوولان گفت‌وگویی در زمینه مسائل و موانع توسعه‌ای انجام دهیم و به تصمیمات خوبی برسیم. توفیقی بود که در جشن پیروزی انقلاب در بین مردم زاهدان باشم و در این جشن باشکوه شرکت کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان