//
کدخبر: ۲۴۳۲۱۹ //

تمام پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت لغو شد

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: به‌دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت حداقل تا عصر امروز لغو است و هیچ پروازی به صورت نشست و برخاست در این فرودگاه وجود ندارد.

تمام پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت لغو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا کریم آقایی امروز در جمع خبرنگاران از لغو پروازهای فرودگاه رشت خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت حداقل تا عصر امروز لغو است و هیچ پروازی به صورت نشست و برخاست در این فرودگاه وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به اینکه شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی عامل لغو پروازهای فرودگاه رشت است بیان کرد: با وجود تلاش برای باز نگه داشتن باند پروازی موفق نشدیم از لغو پروازها جلوگیری کنیم و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی در این فرودگاه انجام نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت مساعد شدن اوضاع جوی پروازها به حالت عادی برخواهند گشت تصریح کرد: در صورت مناسب شدن آب و هوا و امکان انجام پرواز، موضوع از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و به آنها اطلاع خواهیم داد.

به گزارش تسنیم، بارش شدید برف در چند روز گذشته در سراسر استان گیلان موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم این استان شده که قطع راه‌های ارتباطی، قطع برق و آب و در راه ماندن مسافران از جمله این مشکلات است.

پلیس راه استان گیلان نیز از مردم و مسافران خواست که از ترددهای غیرضروری در مسیرها خودداری کنند و تا باز شدن راه‌ها و بهبود شرایط جوی جهت رفع مشکلات و تسریع در روند خدمت‌رسانی با نیروهای امدادی همکاری داشته باشند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی استان گیلان شرایط ناپایدار جوی از عصر امروز در استان گیلان به تدریج کاهش یافته و این استان آخر هفته صاف و آفتابی به‌همراه یخبندان خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان