//
کدخبر: ۲۴۱۸۵۰ //

تندباد موجب قطع برق و تخریب واحدهای مسکونی در صومعه‌سرا شد

وزش تندباد امروز در دهستان تنیان شهرستان صومعه‌سرا در گیلان موجب قطعی گسترده برق و تخریب بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری شد.

تندباد موجب قطع برق و تخریب واحدهای مسکونی در صومعه‌سرا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

افزایش دما و وزش تندباد امروز در دهستان تنیان شهرستان صومعه‌سرا در استان گیلان موجب قطعی گسترده برق و تخریب بیش از 100 واحد مسکونی و تجاری در این منطقه شد.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 15 روستای بخش تنیان با قطعی برق مواجه هستند اظهار داشت: قطعی برق این روستاها با توجه به حجم تخریب تا ظهر فردا ادامه دارد و همه تیرهای شبکه برق منطقه که امروز تخریب شدند از فردا و پس از برقراری برق در شبکه نوسازی و تجهیز می شوند.

سیدجلال سیدمحمدی با بیان اینکه تمام مدارس منطقه تنیان فردا تعطیل هستند خاطرنشان کرد: به‌جهت حفظ جان اهالی منطقه و مناطق مسکونی، تجاری و بناهای عمومی تصمیم داریم درختانی که موجب تخریب می‌شوند و برای جان مردم خطرناک هستند را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز میزان دقیق خسارت‌های وارده ناشی از تندباد مشخص نشده است اما طبق برآوردهای اولیه بیش از 110 واحد مسکونی و تجاری تخریب شدند تصریح کرد: بیش از 60 انباری بین 50 تا 100 درصد آسیب دیدند و سقف بیش از 50 واحد مسکونی نیز تخریب شدند.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا تأکید کرد: هم‌اکنون جز منطقه تنیان، وضعیت مردم در مناطق مختلف شهرستان صومعه‌سرا عادی است و شهروندان باید ضمن رعایت موارد ایمنی از روشن کردن آتش در اماکن باز خودداری کنند. 

افزایش دمای هوا و وزش باد شدید در چند روز اخیر در مناطق مختلف استان گیلان موجب ایجاد حریق و تخریب مناطق مسکونی و تجاری در برخی نقاط این استان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان