//
کدخبر: ۲۰۹۷۶۶ //

فرماندار ورامین: به زودی آب سد ماملو به ورامین می‌رسد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: حق آبه مردم ورامین در طول سال‌های اخیر تأمین نشده بود و آب شرب مورد نیاز این شهرستان از چاه تأمین می‌شد.

فرماندار ورامین: به زودی آب سد ماملو به ورامین می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین کاغذلو در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ورامین گفت: حق آبه مردم ورامین در طول سال‌های اخیر تأمین نشده بود و آب شرب مورد نیاز این شهرستان از چاه تأمین می‌شد که با همراهی دولت و اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه، به زودی آب سد ماملو به ورامین رسیده و مردم از آب تصفیه خانه این سد استفاده می‌کنند.

وی افزود: شهرستان ورامین با مشکلاتی در حوزه آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است که طی سال های اخیر و با توجه ویژه دولت، بسیاری از این مشکلات برطرف شده است.

کاغذلو اظهار کرد: با تخصیص اعتبار 150 میلیارد ریالی، پست 63 کیلوولت ورامین در حال احداث است که با تکمیل آن، مشکل اُفت برق در شهر جوادآباد و ورامین برطرف می‌شود.

وی گفت: همچنین با احداث خط لوله 16 اینچ گاز از مسیر جاده چرمشهر، مشکل قطعی گاز صنایع و بخش خانگی در زمستان امسال به طور کامل برطرف می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین همچنین از راه اندازی مرکز جامع پلاسما و خون، تکمیل مرکز درمانی جوادآباد، احداث مرکز درمانی خیرآباد، توسعه بیمارستان 15 خرداد با 40 میلیارد ریال اعتبار، بازسازی سه بخش از بیمارستان مفتح با 200 میلیارد ریال اعتبار، احداث کلینیگ ویژه بیمارستان شهید مفتح با 120 میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی مرکز نوآوری شهرستان ورامین با 3 میلیارد ریال اعتبار و گاز رسانی به شهرک گلخانه‌ای حصار گلی با یک هزار و 230 میلیارد ریال اعتبار به عنوان دیگر خدمات دولت در ورامین یاد کرد.

کاغذلو تصریح کرد: در هفته دولت امسال، 50 پروژه اساسی با 2 هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان