//
کدخبر: ۲۰۸۵۷۴ //
فرماندار چرداول خبرداد:

افتتاح و کلنگ زنی ۶۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی درچرداول

فرماندار چرداول از افتتاح و کلنگ زنی 69 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی طی هفته دولت در شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی 69 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی درچرداول

به گزارش فرتاک نیوز از سرابله؛ مراد یگانه درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی شهید رجایی و باهنر گفت : اصحاب رسانه‌ و خبرنگاران می‌توانند در انعکاس اخبار و رویدادهایی که در شهرستان رخ می دهند در معرفی شهرستان و تسریع در خدمات دهی و توسعه نقشه بسزای داشته باشند.
او هفته دولت را بهانه ای برای آشکار نمودن خدمات دولت علی رغم همه محدودیتهاو تحریمها دانست و گفت: مردم بدانند مدیران همچنان در ارائه خدمات دهی بیشتر پای کار هستند . 
یگانه با اشاره به نقشرسانه ها در  شناسایی شهرستان واطلاع رسانی در زمینه فعالیت و وعملکرد دولت گفت :هر زمانی تعامل وارتباط با رسانه ها بیشتر بوده  اتفاقات خوبی در زمینه پیشرفت شهرستان افتاده است

فرماندار چرداول با اشاره به اختصاص اعتبارات وخدمت رسانی دولت به جمعیت شهرنشین شهرستان شامل شهرهای  سرابله,آسمان آباد,شباب وبلاو گفت: برای اینکه  اقدامات وعملکرد دولت در شهرها نمود پیدا کند شهرداران باید از طریق تعامل وارتباط مستمر با خبرنگاران و اهل رسانه عملکرد دولت وفعالیتهای شهرداریها را اطلاع رسانی کنند.

یگانه در ادامه گفت: در هفته دولت سال 98 تعداد 69 پروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد ریال در شهرستان چرداول افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

اوگفت: عمده این پروژه‌ها در زمینه زیرساخت‌های شهری و روستایی خواهد بود که توسط دستگاه‌های اجرایی نظیر ، شرکت گاز، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، آبفا شهری، توزیع برق، شهرداری‌ها، مخابرات، بهزیستی، کمیته امداد و آموزش و پرورش اجرایی شده است. 

او اضافه کرد: طرح آبیاری تحت فشار،  گلخانه پنج هکتاری هلیلان و احداث سیلوی ۲۰ هزار تنی از طرح های اقتصادی است که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان