//
کدخبر: ۲۳۱۹۸۷ //
دکتر حاتمی در کارگروه ستاد تسهیل شهرستان روانسر :

هیچ دستگاه خدمات رسان و دولتی نباید در روند کار تولید اختلال ایجاد کند

نود و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس مصطفی زاده؛ فرماندار شهرستان روانسر، مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان؛ جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان روانسر و تعدادی از واحدهای تولیدی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


هیچ دستگاه خدمات رسان و دولتی نباید در روند کار تولید اختلال ایجاد کند
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این جلسه مصطفی زاده؛ فرماندار شهرستان روانسر گزارشی از وضعیت این شهرستان ارائه نمود و مشکل نبود سرمایه در گردش، کمبود نقدینگی برای بازسازی و نوسازی ماشین آلات، مشکل تامین برق از عمده مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

 

درادامه جلسه دکتر هدایت حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، اشتغال را از مهم ترین اولویت های کاری خود عنوان کرد و افزود : هیچ دستگاه خدمات رسان و دولتی نباید در روند کار تولید اختلال ایجاد کند، بنابراین باید با هم افزایی و نیز با نگاه توسعه ای واحد تولیدی را یاری دهیم.

حاتمی در ادامه افزود: باید شیوه مدیریتمان رو عوض کنیم،به طوریکه با تصمیم گیرهایی که انجام میدهیم، وباعث ایجادطرح های نیمه کاره تولید نشویم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ادامه تاکید کرد: اگر سرمایه گذاری مهم است باید فاصله بین سرمایه و سرمایه گذار را کم کنیم

 بنابراین وظیفه ما بسیار مهم است،وباید بخش خصوصی و دولتی با همگرایی، همدلی و هم فهمی مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را برداریم.

دکتر حاتمی در پایان خاطر نشان ساخت: هر گونه تفویض اختیار در حوزه اقتصادی و در چارچوب قانون به فرمانداران تفویض داده می شود و انتظار دارم کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

همچنین در این جلسه مشکلات واحدهای دوخت گونی توفیق فرخی، تعاونی 1596 جوهر مرادی، بسته بندی و بوجاری حبوبات مریم قربانی، تصفیه تخم پنبه شاهو و پرورش اسب شراره نقی زاده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان