//
کدخبر: ۱۹۹۹۴۵ //

تهران و ۹ استان دیگر در انتظار "رگبار و رعدوبرق"

برای امروز در تهران و ۹ استان دیگر کشورمان، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

 تهران و ۹ استان دیگر در انتظار "رگبار و رعدوبرق"
به گزارش فرتاک نیوز،

 با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای امروز سه‌شنبه 18 تیر ماه در استان‌های آذربایجان‌ غربی، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استانهای مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان در ساعات بعد از ظهر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا چهارشنبه نیز در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌،گیلان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استانهای مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران‌، سمنان همچنین ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو‌برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت باید از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه‌ها همچنین در کنار رودخانه‌ها خودداری شود.

همچنین تا اوایل وقت چهارشنبه 19 تیر به سبب وزش باد نسبتاً شدید شمالی غربی، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود و ارتفاع موج در این مدت بین 1.5  تا 2 متر در این مناطق  برآورد می‌شود؛ از این رو توصیه می‌شود احتیاط لازم هنگام تردد شناورهای سبک، نیمه‌سبک و تفریحی به‌عمل آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان