//
کدخبر: ۲۳۸۳۱۱ //
استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه اجتماعی:

تقویت خودباوری روش مطلوبی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان است

استاندار کرمانشاه در نشست شورای اجتماعی استان تقویت خود باوری را روش مطلوبی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان دانست.

تقویت خودباوری روش مطلوبی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست کارگروه اجتماعی به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و باحضور الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار، و روسای ادارات زی ربط در سالن تدبیر استانداری برگزار شد.

 مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: این کارگروه اولین کار گروهی است که از تجمیع چند  کار گروه شکل گرفته و با توجه به آسیب‌های اجتماعی فراوانی که در استان داریم که در این کارگروه چالشهای موجود مورد بحث قرار می‌گیرد.

 استاندار کرمانشاه گفت: باید قادر باشیم بر چالش‌های پیش رو غلبه کنیم و با خرید فکر ،از مشاوره در این زمینه استفاده کنیم وبا دستور کار قرار دادن این مسائل آسیب های اجتماعی را شناسایی و به ترتیب اولویت‌ به دنبال راهکارهای مناسب برای پیشگیری از این آسیب باشیم.

 مقام ارشد استان بیان داشت: خودباوری فرصت خوبی است که باید در جهت ترویج این روند بکوشیم و آن را در دستور کار قرار دهیم و مردم خصوصا جوانان را به این موضوع ترغیب کنیم که بیشتر آسیب های اجتماعی از عدم وجود خود باوری است.

وی در ادامه توجه به ورزش همگانی در استان را موضوع مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه دانست و تصریح کرد : در کشور به ورزش همگانی توجه بسیاری شده است ولی متاسفانه در استان کرمانشاه به این مسئله بی توجهیم که باید به آن اهمیت دهیم.

 بازوند از عوامل دیگر در کاهش آسیب های اجتماعی را تقویت سرمایه های اجتماعی برشمرد و افزود: توجه به سرمایه اجتماعی می تواند راهکار خوبی برای از بین بردن گسل های اجتماعی باشد و برای داشتن شرایط خوب باید عنایت خاصی به سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری‌ها شود.

 مهندس بازوند در ادامه اظهار داشت : باید چالش‌های فقر و فقر زدایی را در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شناسایی کنیم و  راهکارهایی برای مقابله با این چالش ها شکل دهیم و با وجود هجمه هایی که در کشور وجود دارد با تقویت حوزه فرهنگی سبک زندگی را به سمت مقابله با تهاجمات فرهنگی ببریم.

 بازوند توسعه گردشگری و سلامت را  موضوع جدی دیگری درمقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: توسعه گردشگری سلامت باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و در این روزها کسی نباید تماشاچی باشد که بی توجهی می تواند آسیبهای زیر پوست جامعه را بیشتر بیشتر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان