//
کدخبر: ۲۳۶۵۷۳ //
در هفدهمین نشست شورای برنامه ریزی استان مطرح شد؛

رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ باید به رویداد ملی تبدیل شود/ آسیب های اجتماعی ما نیازمند کارهای تحقیقاتی است

هفدهمین نشست شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار کرمانشاه ،و با حضور معاونین و روسای ادارات دولتی در سالن تدبیر استانداری برگزار شد.

رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ باید به رویداد ملی تبدیل شود/ آسیب های اجتماعی ما نیازمند کارهای تحقیقاتی است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: حدود ۱۰ماه در  بحث گردشگری ۲۰۲۰ فرصت داریم که فرصت خوبی است و باید از امروز تصمیم بگیریم این رویداد را از استان خارج کنیم و آن را به رویداد ملی  و پروژه ملی تبدیل کنیم.

بازوند افزود: از زیر پوست شهر نباید غافل شد که این غافل شدن باعث ایجاد گسل های فعالی می شود که میتواند تبدیل به مسائل امنیتی گردد و در مجموع اگر کارهای پژوهشی به سمت کاهش آسیب های اجتماعی منعکس شود بهتر است.

وی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی ما نیازمند کارهای تحقیقاتی است و کار پژوهش با لابی گری حل نمی شود و سیستم لابی گری باید حذف  گردد تا بحران امنیتی در پی نداشته باشد که در آبانماه امسال نمونه این بحران را شاهد بودیم و ۷۰ درصد افرادی که در جمع اغتشاشگران بودند دارای مدرک زیر دیپلم هستند.

در ادامه جلسه با توجه به دو برابر شدن اعتبارات پژوهشی ۱۷۰ الویت پژوهشی ذیل ۵ محور در نظر گرفته شد و با حضور افراد حاضر در جلسه  تصویب شد.

همچنین ۹ کمیته گردشگری در بحث گردشگری ۲۰۲۰ در نظر گرفته شد که شرح وظایف هر کدام از دستگاه ها با تایید استاندار به آنها ابلاغ میگردد.

photo_2020-01-11_13-13-20

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان