//
کدخبر: ۲۳۸۲۲۶ //

بارش سنگین برف «گردنه گله بادوش» الیگودرز را مسدود کرد

گردنه گله بادوش شهرستان الیگودرز به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود شد.

بارش سنگین برف «گردنه گله بادوش» الیگودرز را مسدود کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی بارش سنگین برف و کولاک شدید، گردنه گله بادوش در محور الیگودرز - شول آباد مسدود شد، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد وسایل نقلیه در محور جایگزین سپیددشت - شول آباد انجام می‌شود.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این رابطه اظهارداشت: بارش سنگین برف و کولاک شدید در گردنه گله بادوش محور الیگودرز-شول آباد سبب شد تا به خاطر ایمنی و حفظ جان مسافران این گردنه تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از مسیر جایگزین سپیددشت- شول آباد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه راهداران هم اکنون مشغول برف‌روبی در این گردنه هستند افزود: در حال حاضر غیر از محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر، تمام راه‌های استان باز و تردد در آنها روان و برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در رابطه با وضعیت دیگر محورهای استان نیز عنوان کرد: در محورهای خرم‌آباد-بروجرد(گردنه رازان)، بروجرد- اراک (هیراب) و نورآباد- نهاوند (گردنه گاماسیاب) بارش برف همراه با پدیده مه گرفتگی و در سایر محورها شاهدبارش باران هستیم.

وی به آماده باش و فعالیت 30 اکیپ راهداری استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف و کولاک و عدم آنتن دهی تلفن همراه در گردنه‌ها مردم حتما قبل از سفر با سامانه گویای 141 تماس  بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

شرفی تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و درصورت سفر با تجهیرات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه راهی شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان