//
کدخبر: ۲۳۵۸۸۶ //

شدت بارش برف برق تعدادی از روستاهای بافت را قطع کرد

مدیر برق منطقه‌ای شهرستان بافت گفت: چند روستا هستند که به‌خاطر نداشتن دسترسی به جاده و شدت بارش برف مشکل برق دارند که امیدواریم اداره راهداری فرداصبح جاده را بازگشایی کند و مشکل‌شان را تا فردا ظهر برطرف می‌کنیم.

شدت بارش برف برق تعدادی از روستاهای بافت را قطع کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

بارش برف مشکلاتی در حوزه آب و برق و راه‌ها برای تعدادی از روستاهای این شهرستان به وجود آورده که در زمینه برطرف‌شدن آن با مسئولان مصاحبه‌ای انجام شد.

محمدجلال اشرف‌زاده در مورد قطعی آب برخی از مناطق گوغر اظهار داشت: بعضی از روستاهای گوغر که در ارتفاعات هستند آب شرب‌شان قطع است و با تانکر آب شرب به روستاها می‌رسد.

رئیس شبکه آب و فاضلاب روستایی بافت ادامه داد: امیدواریم مشکل برق تا فردا صبح برطرف شود و فردا صبح آب مناطقی که آب پایدار ندارند، وصل می‌شود.

رضا کریمی‌تکلو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بافت با اشاره به تلاش نیروهای اداره راهداری بیان کرد: کلیه محورهای اصلی شهرستان و کلیه مناطق روستایی کیسکان و کلیه مناطق چغارچوئیه کاملا باز است و با توجه به حجم زیاد بارندگی، زیادبودن روستا در شهرستان و کمبود امکانات راهداری شهرستان متاسفانه بعضی مناطق روستایی بازگشایی نشده است که  تا فردا ظهر کلیه راه‌های روستایی بازگشایی خواهد شد.

حسین یکتا مدیر برق منطقه‌ای شهرستان بافت هم گفت: 20 اکیپ در منطقه حضور دارد، در اکثر روستاها خاموشی  نداریم و چند روستا هستند که به‌خاطر نداشتن دسترسی به جاده و شدت برف مشکل برق دارند که امیدواریم اداره راهداری فردا صبح  جاده را بازگشایی کند و مشکل‌شان را تا فردا ظهر برطرف می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان