//
کدخبر: ۲۳۶۱۰۶ //

حاج قاسم سلیمانی اسطوره مبارزه با استکبار است

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی اسطوره مبارزه با استکبار محسوب می‌شود گفت: با الگو گرفتن از سردا سلیمانی این نماد برجسته و ماندگار، دست از مقاومت برنمی‌داریم.

حاج قاسم سلیمانی اسطوره مبارزه با استکبار است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسن حسن زاده  امروز در آئین بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز سید شهیدان مقاومت اسلامی و یاران باوفای این سردار اظهار داشت: بر همگان روشن است که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی کینه پایان ناپذیری از سردار قاسم سلیمانی داشتند و همواره از آوردن و شنیدن نام این سردار مقاومت لرزه بر اندام این جنایتکاران می‌افتاد.

وی افزود: کینه دشمنان از سردار مقاومت به دلیل ممانعت از چشیدن طعم پیروزی در طول 20 سال گذشته در محدوده غرب آسیا  بوده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران تصریح کرد: تلاش سردار شهید قاسم سلیمانی سبب شد که آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی همواره طعم تلخ شکست را بچشند.

سردار حسن زاده ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی به واسطه مجاهدت های فراوان بزرگترین چالش جهان را که مقاومت اسلامی است، برای آن ها رقم زد و تمامی نقشه‌های نامشروع آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را در منطقه و جهان ناکام گذاشت.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی تا پیش از شهادت خواب را از چشمان دشمنان ربوده بود، اما امروز زندگی را از آن ها گرفته است، در واقع شهادت سردار سلیمانی و اقدامات وی از شهادتش نشان داد که شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با تاکید بر اینکه دشمن با به شهادت رساندن سردار سلیمانی گور خود را کند مطرح کرد: در حال حاضر دشمن برای رسیدن به نقطه پایان، شتاب بیشتری دارد و از طرفی شهادت سردار سلیمانی موجب گسترش لشکر مقاومت در سطح منطقه می‌شود. 

وی در ادامه تاکید کرد: بامداد امروز در همان ساعتی که دشمن بزرگترین اشتباه استراتژیک خود را مرتکب شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق را به آتش کشید، اما این اقدام تنها یک سیلی بود. 

فرمانده سپاه استان تهران در ادامه با اشاره به پشیمانی دشمن از به شهادت رساندن سردار مقاومت گفت: شهادت سردار موجب افزایش محبوبیت او در  میان مردم و افزایش تنفر از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی شده است که آن ها را به نقطه پایان می‌رساند.

سردار حسن زاده افزود: شهید سردار سلیمانی نماد برجسته مقاومت و ایستادگی بوده و بزرگترین اسطوره برای مبارزه با استکبار محسوب می شود و چه شانی بالاتر از اینکه مقام معظم رهبری از فرود آوردن سر تعظیم در مقابل این شهید شجاع صحبت کنند.

وی با بیان اینکه ما باید از سردار سلیمانی درس چگونه زیستن، اعتماد نکردن به دشمن و آزادمردانه ایستادن را بیاموزیم، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب همه شجاعت و شهامت حاج قاسم را در گرو اخلاص او دانسته است لذا همگی ما قول می‌دهیم که راه مقاومت تا نابودی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دهیم.
 
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی از این پس یکی از برجسته‌ترین، عزیزترین و پرآموزه‌ترین نام‌ها خواهد بود، لذا با الگو گرفتن از سردار قاسم سلیمانی  این نماد برجسته و ماندگار، دست از مقاومت برنمی‌داریم تا انتقام خون شهدای مقاومت را بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان