//
کدخبر: ۲۳۵۴۶۸ //

تردد رایگان مسافران شهرهای حومه‌ای تهران برای مراسم تشییع سردار دل‌ها

معاون عمرانی استانداری تهران از جابجایی رایگان مسافران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تهران و حومه برای مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

تردد رایگان مسافران شهرهای حومه‌ای تهران برای مراسم تشییع سردار دل‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر به سازمان معاونت حمل ونقل عمومی شهرداری‌های حومه تهران اعلام کردیم تا تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی خود را به صورت رایگان برای مراسم تشییع فردا مهیا کنند.

وی با بیان اینکه شرکت واحد هم تمام واحدهای خود را بسیج کرده تا از مجاری ورودی شهر تهران مردم را به سمت مسیرهای تعیین شده مراسم انتقال دهد، افزود: مترو هم فردا به صورت رایگان اقدام به جابجایی همشهریان عزیز برای شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی می‌کند.

معاون استاندار تهران گفت: از ساعت 6 صبح فردا ناوگان حمل ونقل عمومی شهرهای حومه تهران از مراکز هر شهر به سوی تهران حرکت می‌کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به پیش‌بینی ترافیکی در مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به تهران، دستور داده‌ایم تا پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی، مجموعه تفریحی ارم، حرم مطهر امام راحل و ترمینال غرب آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان