//
کدخبر: ۲۳۵۴۴۹ //

خروج آمریکا از منطقه انتقام راهبردی ماست/ پاسخ دندان‌شکنی به دشمن می‌دهیم

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه یکی از انتقام‌های راهبردی ما خروج آمریکا از عراق و منطقه است گفت: جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهد داد و ما یکی از اعضای جبهه مقاومت هستیم.

خروج آمریکا از منطقه انتقام راهبردی ماست/ پاسخ دندان‌شکنی به دشمن می‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سالار آبنوش امشب در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد دانشگاه بوعلی همدان با بیان اینکه ما هرگز خسته و یا ناامید نخواهیم شد اظهار کرد: مردم ایران اسلامی اهل معنا و بصیرت هستند و شرایط را به خوبی تحلیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه عظمت سردار سلیمانی به این خاطر است که مالک اشتر و عمار مولای ماست افزود: همه غصه‌ها و دلتنگی ما برای این است که مولای ما یکی از یارانش را از دست داده است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه دشمن برای ما در سال ۹۸ برنامه‌ریزی کرده بود اما با شکست مواجه شد تصریح کرد: عوامل داخلی بسیار تلاش کردند که با فشار حداکثری، مردم را در تنگنا قرار دهند و در نهایت نظام را با چالش مواجه کنند اما تیرشان به سنگ خورد و کار دیگری را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه وقتی فشارهای اقتصادی جواب نداد سعی کردند با بهانه بنزین ۳ هزار تومانی اهداف خود را دنبال کنند گفت: آن‌ها انتظار داشتند که کار ایران اسلامی تمام شود اما باز هم شکست خوردند.

آبنوش با بیان اینکه مردم بعد از اینکه متوجه شدند ماجرا از چه قرار است و سخنان مولای خود را شنیدند صف خود را از معاندان جدا کردند افزود: پس از آن نیز مردم خشمگین عراق به سفارت آمریکا حمله کردند و به اعتبار آن ضربه زدند. 

عمار ما که شهید می‌شد همه فهمیدند که دوست و دشمنشان کیست؟

وی با بیان اشاره به حماقت دشمن در حمله به خودروی سردار سلیمانی گفت: دشمن فکر نمی‌کرد که سردار سلیمانی به معنای واقعی محبوب دل‌ها باشد؛ برخی از افراد که به خاطر غبارآلود کردن فضا شاید صف خود را جدا کرده بودند با شهادت سردار سلیمانی به مسیر اصلی بازگشتند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه عمار وقتی شهید شد، غبارها کنار رفت ادامه داد: عمار ما هم که شهید می‌شد همه فهمیدند که دوست و دشمنشان کیست؟

وی با بیان اینکه اشعث‌های امروز در حال تخریب چهره حاج قاسم بودند و او را جنگ‌طلب عنوان می‌کردند خاطرنشان کرد: امروز مردم فهمیدند آنکه سایه جنگ را کنار زد کیست و چه کسی جنگ را نزدیک می‌کند.

آبنوش با اشاره به اینکه حاج قاسم وحدت و یکپارچگی به وطن آورد تأکید کرد: باید چهره‌های اشعث‌ها نیز مشخص شود.

وی ما تأکید بر اینکه ما باید انتقام سردار سلیمانی را بگیریم اظهار کرد: جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهد داد و ما یکی از اعضای جبهه مقاومت هستیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه اگر همه کاخ سفید را از بین ببریم باز هم شهادت حاج قاسم جبران نمی‌شود افزود: مردم مطالبه‌گری کنند اما بی‌تابی نکنند چرا که ما به موقع پاسخ خواهیم داد.

 آنچه می‌تواند هم‌وزن شهید باشد انتقام راهبردی است

وی با تاکید بر اینکه بی‌تابی ممکن است ولایتمداری نباشد تصریح کرد: ما انتقام تاکتیکی خواهیم گرفت و آنچه می‌تواند هم‌وزن شهید باشد انتقام راهبردی است.

آبنوش با بیان اینکه نخستین انتقام رهبردی از خون شهید ما برملا کردن چهره اشعث‌هاست ادامه داد: اشعث‌هایی که باعث انشقاق و امید دشمن شد یا فتنه ۸۸ را راه انداختند و بزرگترین فرصت انقلاب را به تهدید تبدیل کردند و مردم در تحریم‌ها دچار مشکل شدند.

وی با اشاره به اینکه ما باید از تاریخ تجربه کسب کنیم خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم تشخیص اشعث‌ها را امروز آسان کرده است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه امروز برخی گفتند که چرا حضرت آقا از گرانی بنزین دفاع کرد گفت: امروز ما باید آغوش خود را به روی همه افرادی که چون ما نمی‌اندیشیدند و امروز متوجه شدند را باز کنیم اما اشعث‌ها را باید رسوا کرد.

وی با بیان اینکه حداقل چند نماینده باید از جنس حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در مجلس وجود داشته باشد افزود: اف ای تی اف یعنی مختصات همه داشته‌های خود را به دشمن دهیم.

آبنوش با بیان اینکه اگر مجلس به دنبال اف ای تی اف نمی‌رفت دشمن جرات ترور حاج قاسم را به خود نمی‌داد تصریح کرد: انتقام راهبردی دیگر وحدت با عراق است.

دغدغه حاج قاسم جلوگیری از تجزیه عراق بود 

وی با اشاره به اینکه دغدغه حاج قاسم جلوگیری از تجزیه عراق بود ادامه داد: نباید اجازه بدهیم وحدت ما با مردم عراق را زیر سوال ببرند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه انتقام راهبردی دیگر خروج آمریکا از عراق است خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از منطقه انتقام راهبردی دیگری است که باید انجام شود.

وی گفت: دشمن در تلاش بود تا تفرقه ایجاد کند اما ملت ما با اقتداری که به دست آوردند، دشمنان را غافلگیر کرده است.

آبنوش با اشاره به اینکه هویت حاج قاسم از ولایت مطلقه فقیه امام باقر(ع) و امام صادق(ع) است اظهار کرد: ما باید مقدمه ظهور را با ایجاد تمدن اسلامی فراهم کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان