//
کدخبر: ۲۳۵۰۱۸ //
استاندار خراسان جنوبی :

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی چهره بین المللی مقاومت شد

استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: این شهید سرافراز مالک اشتری بود که چهره بین المللی مقاومت شد.

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی چهره بین المللی مقاومت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان، مردانی هستند که به آن چه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در {همین} انتظارند و {هرگز عقیده خود را} تبدیل نکردند).آیه ۲۳ سوره احزاب)

سحرگاه امروز خبر شهادت ابرمردی گوش دنیا را پر کرد که خط شکن پیکار با جبهه ظلم و ستم و استکبار و مبارزه با شیاطین و اشرار عالم بود.

سردار سرافرازی که فرماندهی ولایتمدار، مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا، خداترس و متدین، لایق و مجاهد، شجاع و صریح، خستگی ناپذیر، دشمن شناس و استکبار ستیز، متواضع و نجیب، دلسوز و مهربان، مردمدار و وحدت آفرین بود.

او نخستین فردی بود که نشان ذوالفقار را به عنوان عالی‌ترین نشان نظامی ایران از فرماندهی معظم کل قوا گرفت و مالک اشتری بود که چهره بین‌المللی مقاومت شد.

شهادت سردار سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" که بدون تردید پاداش مجاهدت‌های او بود، دل‌ها را خلید، جانها را به اندوه نشاند و مایه تأثر بسیار شد.

درود خداوند و رحمت واسعه الهی بر این شهید عالی مقام باد.

اینجانب شهادت بزرگمرد جهاد و شهادت، سردار سپهبد" حاج قاسم سلیمانی" و همراهان شهیدش را به محضر حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا روحی له الفداه، ولی امر مسلمین جهان، آحاد ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم شریف و ولایتمدار خراسان جنوبی و به ویژه خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهید والامقام مسئلت دارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان