//
کدخبر: ۲۳۴۶۱۱ //
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

جاسازی قرص در کیک‌ها بعد از خروج از کارخانه بوده است/ ۶۰ کیک حاوی قرص در استان مشاهده شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جاسازی قرصها در کیک بعد از خروج از کارخانه خبر داد.


جاسازی قرص در کیک‌ها بعد از خروج از کارخانه بوده است/ ۶۰ کیک حاوی قرص در استان مشاهده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: ۶۰ کیک قرص دار در سطح استان مشاهده شده که هیچکدام در بازرسی از واحدهای عرضه کشف نشده بلکه همگی گزارش‌های مردمی بوده است.

معاون غذا و دارو افزود : امکان جاگذاری این قرص‌ها در کارخانه وجود ندارد و جاگذاری قرص در کیک‌ها بعد از خروج از کارخانه بوده است و عده‌ای سودجو کیک‌های بسته بندی شده را باز کرده و پس از تعبیه قرص دوباره بسته بندی کردند.

دکتر محمدی گفت: امکان انجام این کار در منزل نیز فراهم است و  شکل این قرص‌ها تغییری نکرده و در فرآیند تولید انجام نشده است در این راستا از شرکت‌های عمده پخش بازدید شده اما موردی از کیک‌های قرص دار مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: نقش شبکه‌های اجتماعی هم در سو استفاده عده‌ای انکارناپذیر است و این افراد درصدد لطمه زدن به صنعت غذایی کشور که صنعتی پیشرو برای عرضه محصولات سالم است بودند.

محمدی خاطر نشان کرد: شمار گزارشات مردمی مبنی بر مشاهده کیک‌های قرص‌دار کاهش یافته است. کیک‌های قرص دار مربوط به کارخانه‌های معروف بوده که کارگران زیادی داشتند و این کار با هدف بیکار کردن این کارگران صورت گرفت که البته مراتب از طریق دستگاه‌های امنیتی در حال پیگیری است.

 این مسئول بیان داشت: هیچیک از قرص‌های مشاهده شده مسموم و خطرناک نبوده است وبیشترین گزارشات دریافت شده مربوط به مغازه‌های اطراف مدارس و بوفه مدارس بوده است.

محمدی در پایان گفت:واحدهای صنفی باید کیک و محصولات را از شرکت‌های پخش مجاز خریداری کنند در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان