//
کدخبر: ۲۳۴۴۱۲ //

تاکید استاندار کرمانشاه بر حمایت از ساخت پردیس سینمایی پیروزی

هوشنگ بازوند در دیدار با مدیران و معاونین موسسه بهمن سبز و ریاست حوزه هنری استان کرمانشاه، حمایت همه جانبه خود را از ساخت پردیس سینما پیروزی کرمانشاه اعلام کرد.

تاکید استاندار کرمانشاه بر حمایت از ساخت پردیس سینمایی پیروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی احداث پردیس سینما پیروزی که روز یکشنبه 8 دیماه 98 با حضور مدیران و معاونین موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه و جواد کنجوری مدیر امور سینمایی در دفتر استاندار برگزار شد، تصریح کرد: برای کمک و همراهی در ساخت پروژه پردیس سینما پیروزی در مرکز استان، از هیچ اقدامی فروگذار نبوده و در کنار حوزه هنری خواهیم ماند.

وی اظهار امیدواری کرد: این پروژه سریع تر از برنامه ی زمانبندی آغاز شود و به جهت اهمیت آن هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

هوشنگ بازوند در این دیدار نسبت به تولید فیلم های سینمایی با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مفاخر کرمانشاه توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرد.

پروژه پردیس سینما پیروزی گامی مهم در جهت توسعه شاخص های فرهنگی

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های ویژه استاندار کرمانشاه در بخش فرهنگ و هنر افزود: پروژۀ پردیس سینمایی یکی از مطالبات برحق شهروندان است که با احداث آن، گامی مهم در جهت  توسعه شاخص های فرهنگی استان  برداشته خواهد شد.

وی اظهار داشت: پردیس سینما پیروزی مجموعه ای از واحدهای فرهنگی، هنری و تجاری است که علاوه بر اکران فیلم، میزبان برگزاری نشست های فرهنگی و هنری خواهد بود.

افشین آزادی عدم وجود پردیس های سینمایی را یکی از ضعف های مهم در حوزه فرهنگی دانست و افزود: با وجود تاسیس چندین پردیس سینمایی در شهرهای کوچک و بزرگ کشور، استان کرمانشاه همچنان فاقد چنین امکانی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان