//
کدخبر: ۲۲۹۱۴۰ //
استاندار کرمانشاه:

اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه هلال احمر است / از خدمات داوطلبین هلال‌احمر در زلزله به شکل ویژه‌ تقدیر شود

همایش گرامیداشت "روز جهانی داوطلبین" هلال احمر برگزار شد.

اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه هلال احمر است / از خدمات داوطلبین هلال‌احمر در زلزله به شکل ویژه‌ تقدیر شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح چهارشنبه ۱۳ آذرماه در همایش گرامیداشت "روز جهانی داوطلبین" که با حضور مدیران جمعیت هلال احمر  و داوطلبان این جمعیت برگزار شد؛ اظهار داشت: مجموعه هلال‌احمر و امدادگران و داوطلبان این مجموعه در آن شرایط خطرناک و بحرانی زلزله شامگاه ۲۱ آبانماه ۹۶، با ایثار و از خودگذشتگی و به دور از هرگونه چشمداشتی، جان خود را به خطر انداختند تا جان همنوعان خویش را نجات دهند.

مهندس بازوند تاکید کرد: لازم است در قالب یک همایش بزرگ از خودگذشتگی ها و خدمات ایثارگرانه داوطلبین هلال احمر به شکل شایسته ای تجلیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ذکر این موضوع که ایران جزو ۱۰ کشور بلاخیز دنیاست؛ در ادامه عنوان کرد: در چنین شرایطی چاره‌ای نیست جز اینکه مردم با ارایه آموزش های صحیح، فرابگیرند با این‌ها بلایای طبیعی زندگی کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تجربه زلزله کرمانشاه نشان داد که مجموعه هلال احمر برای خدمات رسانی در بحران هایی با این مقیاس گسترده نیازمند امکانات و نیروی انسانی بیشتر است.

وی در ادامه اعتماد مردم را سرمایه بزرگ مجموعه هلال احمر دانست و گفت: بی گمان مجموعه هلال احمر بدون مشارکت های مردمی قادر به انجام وظایف محوله نیست. واریز ۴۵۰ میلیارد کمک‌های مردمی در ایام زلزله نشان داد که خوشبختانه این اعتماد مردمی وجود دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان