//
کدخبر: ۲۳۴۲۱۰ //

لزوم تأمین اعتبار تکمیل سد شهیدان امیر تیموری راور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: سد شهیدان امیر تیموری راور 95 درصد پیشرفت داشته و با توجه به اینکه 14 سال گذشته سوال این است چرا منابع آن تامین نمی‌شود.

لزوم تأمین اعتبار تکمیل سد شهیدان امیر تیموری راور
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدمهدی زاهدی امشب در نشست اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد با اشاره به اینکه انتقال آب به کرمان از مسیرهای مختلف هزینه می‌خواهد، اظهار داشت: مثلاً یک قسمت یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد به صنعت، معدن و تجارت واگذار شده که یک ریال پرداخت نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پتروشیمی افزود: برای پروژه پتروشیمی هم که واگذار به یک هلدینگ شده یک ریال پرداخت نشده است.

زاهدی بیان کرد: منطقه شهداد گرمترین منطقه استان است و تقاضا داریم با توجه به نامه‌هایی که در گذشته زده‌ایم و پیگیری کردیم توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه فولاد در راور تامین برق نیاز دارد و باید به این مسئله توجه کنید که در دو سال آینده مشکل برق نداشته باشد، بیان کرد: در بحث ورودی روستاها روشنایی نداریم و این از مشکلات روستاها است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خاطرنشان کرد: در سفر رهبری سد شهیدان امیر تیموری راور  تصویب شده، 14 سال گذشته و 95 درصد پیشرفت داشته که پنج درصد مانده و سوال این است چرا منابع آن تامین نمی‌شود.

زاهدی افزود: با توجه به نعمت‌های خدادادی انرژی‌های خورشیدی و باد ما در شمال استان این ظرفیت را داریم مشکل انرژی ‌برق استان را دائم حل کنیم، پیشنهاد این است که در یکی از دانشگاه‌های استان، دانشکده انرژی‌های تجدید پذیر راه‌اندازی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان