//
کدخبر: ۲۱۹۴۲۲ //
حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی:

احداث ناحیه صنعتی روستایی برای سنقر یک امر ضروری است/ خواهان ایجاد خط اعتباری هزار میلیاردی برای استان کرمانشاه هستیم

نماینده مردم سنقر و کلیایی گفت:خواهان ایجاد خط اعتباری هزار میلیاردی برای استان کرمانشاه هستیم

احداث ناحیه صنعتی روستایی برای سنقر یک امر ضروری است/ خواهان ایجاد خط اعتباری هزار میلیاردی برای استان کرمانشاه هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه صنعتی در شهرستان سنقر و کلیایی در راستای پیاده سازی طرح احیا ،فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اظهار داشت: از مصوبات سفر ریاست جمهوری ایجاد یک واحد تولیدی پایه بوده که در این استان تاکنون اجرایی نشده و از وزیر صمت خواست تادر حوزه خودرو این واحد اجرایی شود.وی افزود: برند فرش کلیایی ثبت جهانی شده و قالیبافان از جهت بیمه و وام های خرد نیازمند حمایت جدی جهت احیای فرش کلیایی هستند.

وی تصریح کرد: بخشی از واحدهای صنعتی غیر فعال یا نیمه راکد است و برخی از این واحدها با ۲۰درص دبه فعالیت ادامه میدهند و نیازمند بخش سرمایه در گردش و ستاد تسهیل ویژه در این رابطه هستند کمک کنید که به توان حداکثری خود برسند.

photo_2019-10-12_20-25-39

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: احداث یک ناحیه صنعتی روستایی برای سنقر یک امر ضروری است و نیازمندیم که این امر تحقق یابد.

حسینی کیا گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نمی شود به شهرکهای صنعتی کمک کرد و کمک کنید برخی وام ها، شامل مناطق صنعتی در سنقر شود.

وی خاطر نشان کرد: در تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغال ۷۵ میلیون تومان پیش بینی کرده اند در کرمانشاه  ۲۰میلیون تومان پیش بینی شده ما نیازمندیم کرمانشاه را هم ۷۵میلیونی ببینید.

وی همچنین گفت: خواهان ایجاد یک خط اعتباری هزار میلیاردی برای استان کرمانشاه هستیم که بتوانیم شهرک ها و واحدهای صنعتی را از این وضعیت نجات دهیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان