//
کدخبر: ۲۳۲۸۹۷ //
فرماندار قصر شیرین:

قصرشیرین یکی از مناطق راهبردی کشور است

فرماندار قصر شیرین گفت:شهرستان قصرشیرین یکی از مناطق راهبردی کشور است که نقش بزرگی در رونق و اقتصاد کشور دارد.

قصرشیرین یکی از مناطق راهبردی کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

سفر کاری استاندار کرمانشاه به شهرستان قصر شیرین با موضوع بررسی وضعیت پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان قصرشیرین رفع مشکلات تولید کنندگان مجتمع پرورش ماهی شیلات شهدای قصرشیرین، دیدار با جوانان قصرشیرین، و بازدید از مزارع پرورش ماهی انجام شد.

مراد علی تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین در ابتدای این جلسه اظهار داشت: شهرستان قصرشیرین یکی از مناطق راهبردی کشور است که نقش بزرگی در رونق و اقتصاد کشور دارد.

 تاتار افزود : این شهرستان دارای منابع مالی خوبی است و وجود مرز می تواند عامل مهمی در ایجاد رابطه تجاری و اقتصادی منطقه باشد و باید از پتانسیل مرز و منطقه استفاده کرد.

photo_2019-12-23_17-54-19

 فرماندار قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین با وجود ۲۰ هزار هکتار اراضی دیم و ۴ هزار هکتار باغات و ۱۵۲ هزارهکتار مرتع که بیش از ۳۰هزار هکتار آن قابل کشت است  دارای ظرفیت خوبی برای ایجاد مجتمع های کشاورزی، باغات و کشت گلخانه ای است و برای ایجاد اشتغال میتواند نقش بسزایی داشته باشد.

وی استفاده از ظرفیت رودخانه ها در ایجاد مجتمع‌ها و باغها و کشت گلخانه‌ای را از مزایای این شهرستان دانست وگفت: با توجه به جمعیت جوان ۲۵هزار نفری در شهرستان قصر شیرین  پرورش آبزیان و امکان صادرات آن میتواند سهم عمده ای در اقتصاد داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان