//
کدخبر: ۲۳۱۱۵۹ //

برگزاری آئین تکریم خادمان اربعین حسینی(ع) با حضور آیت الله دری نجف آبادی در کرمانشاه

آئین تکریم خادمان اربعین حسینی، عصر امروز با حضور آیت الله دری نجف آبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت اله علماء، استاندار کرمانشاه، موکب داران ، مدیران و خادمین اباعبدالله الحسین(ع) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

برگزاری آئین تکریم خادمان اربعین حسینی(ع) با حضور آیت الله دری نجف آبادی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی گفت: بیش از ٤ میلیون زائر حسینی (ع) در استان کرمانشاه پذیرایی شدند.

جانشین استاندار کرمانشاه در ستاد اربعین حسینی استان خاطرنشان ساخت : با عنایت مقام معظم رهبری،توجه دولت، وزیر کشور و مطالبه گری نماینده ولی فقیه در استان، تلاش مجمع نمایندگان و همراهی رسانه ها بازگشایی مرز خسروی پیگیری شد که خوشبختانه امکان خادمی زوار در سال ٩٨ از طریق مرز خسروی فراهم شد.

الهی تبار با اشاره به بازگشایی مرز خسروی به عنوان دروازه عتبات عالیات یکی از آمال و آرزوهای مردم مومن استان کرمانشاه بود اظهار داشت: بازگشایی دروازه عتبات عالیات ماموریتی انگیزشی اعتقادی و توسعه نگرانه بود که اهتمام و انسجام استاندار و مدیران در مطالبه گری بازگشایی مرز قابل تقدیر است.

این مقام مسئول در ستاد اربعین استان کرمانشاه که در جمع موکب داران و خادمان حسینی (ع) سخن می گفت برگزاری بیش از بیست جلسه با عراقی ها در موضوع اربعین و بازگشایی خسروی را یادآور شد و افزود:  عاشقان حسینی ۱۵۰موکب در استان و ۱۶موکب در کشور عراق را راه اندازی کردند و در اربعین حسینی بیش از ۴میلیون نفر از زائرین که از استان عبور کردند خدمات ارائه شد.

او آمار تردد زائرین را از مرز خسروی در اربعین ٩٨ را ۳۰۰هزار نفر اعلام کرد و گفت: از کنگاور تا حسینیه عراق خدمات به زائرین داده شد.

الهی تبار یکی از از برکات اربعین را ایجاد زیرساخت ها در مرز دانست و ادامه داد: از  برکات  اربعین  زیر ساخت هایی  بود که ایجاد شد.

وی در پایان از تشکیل کمیته آسیب شناسی برای اربعین سخن گفت و اظهار داشت: در سال آینده پذیرای زائرین بیشتر خواهیم بود و بر این اساس گسترده و با خدمات بهتری عمل خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان