//
کدخبر: ۲۳۰۷۹۱ //
۲۰ آذرماه لغایت ۲۰ اسفند ماه

اجرای طرح امداد و نجات

طرح ملی امداد و نجات زمستانه از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند ماه به مدت ۹۰ روز انجام می‌شود .


اجرای طرح امداد و نجات
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد امین عزیزی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: طرح ملی امداد و نجات زمستانه از تاریخ ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند ماه به مدت ۹۰ روز انجام می‌شود .

عزیزی افزود: در این طرح ملی ۱۶ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت جمعیت هلال احمر استان فعالیت می کنند و در هر پایگاه ثابت و موقت در روز ۵ نفر و در مدت طرح فوق ۹۴۵۰ نفر روز خدمات رسانی خواهند کرد.

 مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: هم چنین در این طرح یک فروند بالگرد هلال احمر نیز جهت امداد و نجات هوایی در نظر گرفته شده که در صورت لزوم امداد رسانی می کند .

روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه توصیه هایی به رانندگان در روزهای زمستانی داشت و گفت: قبل از سفر از وضعیت خودرو ، آب و هوا و جاده مطلع شوند و در صورت هرگونه حادثه احتمالی یا گرفتار شدن در برف و کولاک با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مسافرت از جاده های اصلی و مسیرهایی که امکان رسیدن امدادگران وجود دارد رانندگی کنند و  هنگام رانندگی حتماً کمربند ایمنی را ببندند که نقش مهمی در کاهش ضایعات نخاعی در تصادفات دارد  وخودروهای خود را به جعبه کمک های اولیه و کپسول اطفاء حریق مجهز نمایند و با امدادگران و نیروی انتظامی در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان همکاری کنند و مانع فعالیت آنها نشوند و به خاطر داشته باشند زمان سوانح حق تقدم در عبور همواره با گروه‌های امدادی است.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان گفت: جمعیت هلال احمر تلاش می کند تا فرهنگ خود امدادی در میان مردم جامعه را رواج دهد .

photo_2019-12-12_23-08-54

photo_2019-12-12_23-08-58

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان