//
کدخبر: ۲۲۰۲۰۸ //

پنج هزار و ۶۰۰ زائر حادثه دیده در ایلام امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: از ۱۳ مهرماه تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ زائر حادثه دیده از خدمات امدادی ارائه شده این جمعیت بهره مند شده اند

پنج هزار و ۶۰۰ زائر حادثه دیده در ایلام امدادرسانی شدند

به گزارش برنا از ایلام ؛حسین عارفی اظهار داشت : این تعداد زائر در حوادث مختلف جاده ای و غیر جاده ای دچار حادثه شده بودند که از این شمار ۲ هزار و ۵۹۰ نفر مصدوم شده اند.

وی با بیان اینکه در این طرح تاکنون به ۲۵ حادثه جاده‌ای امداد رسانی شده است، افزود: از مجموع مصدومان این حوادث ۵۶ نفر توسط بالگرد و آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شده‌اند که ۱۳ نفر نیز فوت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۱۶۹ نفر از زائران به صورت رایگان از خدمات تست قند خون و فشار خون در پایگاه‌های هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

عارفی اضافه کرد: طرح امداد و نجات اربعین تا اوایل آبان ماه توسط جمعیت هلال احمر ایلام ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان