//
کدخبر: ۱۷۱۸۲۹ //

بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو هلال احمر کرمان به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه در حوزه امداد و نجات ۵۰ پایگاه ثابت و سیار و موقت به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند گفت: بیش از هزار نفر نیرو برای خدمت به مسافران نوروزی در هلال احمر فعال هستند.

بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو هلال احمر کرمان به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا فلاح شامگاه دوشنبه در ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان که با حضور فدایی استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه 20 عضو ثابت عضو کارگروه امداد و نجات ستاد تسهیل سفر هستند اظهار داشت: در حوزه امداد و نجات 50 پایگاه ثابت و سیار و موقت به صورت 24 ساعته در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی موثر و به‌موقع به هر نوع حادثه هدف ماست افزود: وظیفه جمعیت هلال‌احمر در حوادث جاده‌ای صرفا رهاسازی مصدومین از خودرو است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه طرح نوروزی ما از 27 اسفند آغاز و تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد گفت: در این ایام امداد هوایی هلال احمر هم فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ورودی شهرها پایگاه جوانان هلال احمر راه‌اندازی می‌شود که کار آنها به‌نوعی پیشگیری از حوادث است بیان کرد: کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» امسال هم راه‌اندازی می‌شود و در هلال احمر بیش از هزار نفر نیرو برای خدمت به مسافران نوروزی فعال هستند.

ظرفیت هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره کرمان در ایام نوروز تکمیل شد

در این جلسه غلامرضا فرخی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه در نمایشگاه صنایع دستی کشور در تهران شرکت کردیم اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی در کرمان هم در قالب 200 غرفه برگزار شد.

وی با بیان اینکه از 31 استان کشور در نمایشگاه صنایع دستی کرمان شرکت کردند گفت: همه صنعتگران حوزه گردشگری کشور از حضور در استان کرمان استقبال می‌کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت باغ شاهزاده ماهان برای حضور گردشگران پیگیری شده است افزود: یکی از اقدامات مهم ما در معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان ساخت کلیپ گردشگری با زیرنویس انگلیسی است که در هواپیما پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه نقشه گردشگری آماده است و برای ایام نوروز در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار می‌گیرد عنوان کرد: هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره در کرمان تکمیل شده و از الآن رزرو شدند.

فرخی با اشاره به اینکه محل برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در شهر کرمان تغییر کرده  است افزود: این نمایشگاه هر سال در ایام نوروز و در محل یخدان مویدی برگزار می‌شد اما امسال در ابتدای محور گردشگری هفت باغ برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان