//
کدخبر: ۲۲۸۹۶۲ //

گران شدن گوجه فرنگی ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد

معاون استاندار تهران گفت: گران شدن گوجه فرنگی ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد و تا ۱۰ روز آینده با وارد شدن گوجه فرنگی جیرفت کاهش قیمت خواهیم داشت.

گران شدن گوجه فرنگی ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد امامی امین، در خصوص کالاهای اساسی و طرح تنظیم بازار اظهار داشت: گران شدن بنزین هیچ ارتباطی به افزایش قیمت گوجه‌فرنگی در سطح کشور و استان تهران نداشته است.

وی بیان داشت: در فصلی هستیم که دچار تغییر دما می‌شویم و آن نقاطی که در آن گوجه تولید می‌شود طبیعی است که چنین اتفاقی بیفتد چون هر سال این مشکل را در استان تهران و دشت ورامین داریم.

امین گفت: تدبیری که دولت اندیشیده این بود که تعرفه‌های صادراتی بخش صادرات گوجه فرنگی افزایش پیدا کند و با بررسی‌هایی که انجام دادیم ظرف ۱۰ روز آینده گوجه جیروف وارد بازار تهران می‌شود و باعث تغییر قیمت خواهد شد.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: با تمهیداتی که از سوی دولت صورت گرفته شده است، دولت بر آن شد که تعرفه‌های صادراتی را افزایش دهد تا یک مقدار صادرکننده تعقیب شود به این که گوجه را وارد بازار داخلی کند.

امامی امین خاطرنشان کرد: ما در حوزه کالاهای اساسی واقعاً هیچ مشکلی نداریم و انبارها از مواد غذایی تکمیل است و ستاد تنظیم بازار هم کالاهای اساسی را وارد بازار می‌کنند و با قیمت مصوب و تنظیم بازار کالاها عرضه می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان