//
کدخبر: ۲۱۹۴۷۱ //

افراد تاثیرگذار برای استانداردسازی پای کار باشند

رییس مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران گفت: استاندارد سازی فقط وظیفه یک سازمان نیست و برای اجرای آن همه افراد تاثیرگذار باید پای کار باشند.

افراد تاثیرگذار برای استانداردسازی پای کار باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا خاکی فیروز در همایش گرامیداشت روز استاندارد که در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت برگزار شد، گفت: هیچ پدیده ای در جهان نیست که رعایت استاندارد خالق در آن تجلی نشده باشد.

وی با بیان اینکه استاندارد کمترین مدار اخلاق مداری است و با رعایت آن شأن انسانیت حفظ می شود، ادامه داد: رعایت استاندارد توسط افراد نشان از تفکر متعالی در جامعه است.

رییس مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران با بیان اینکه استاندارد سازی وظیفه یک سازمان نیست و باید تک تک افراد تاثیرگذار بر جامعه پای کار باشند، گفت:  ایرانی ها توانسته اند در حمایت از استانداردها به خصوص پیام های ویدیویی در خصوص استاندارد کارنامه درخشانی را از آن خود کنند.

وی افزود: گیلان به لحاظ علمی از رتبه بسیار خوبی در کشور برخودار است و هر گیلانی باید به این سطح علمی استان افتخار کند.

خاکی فیروز تصریح کرد: گیلان فناوری های بسیار بالایی دارد و می تواند در ارتقای سطح استاندارد کشور نقش موثری ایفا کند.

وی با بیان اینکه استاندارد زیربنای توسعه اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: هر کشوری که به تغییرات خوبی دست یافته است با متکی بر رعایت استانداردها توانسته کارنامه های درخشانی را از آن خود کند و ما نیز باید در این مسیر گام های سریعتر و بزرگتری برداریم.

داریوش اشکانی پور مدیرکل استاندارد گیلان درادامه این همایش گفت: ما می خواهیم با کنترل و رعایت استاندارد ها سلامت و امنیت مردم تامین باشد.

وی افزود: کیفیت فرایندی است که مصرف کننده را به وجد می آورد و نمی توان برای آن مقصدی مشخص تعیین کرد اما شرط ورود به آن رعایت استانداردها است.

اشکانی پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر 62 آزمایشگاه استاندارد در استان فعال است و 600نیروی متخصص در آن مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: استاندارد به نوعی حفظ کرامت انسان است و با رعایت آن به جامعه خود احترام می گذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان