//
کدخبر: ۲۱۶۰۵۸ //

دالاهو پیرترین شهرستان استان کرمانشاه است

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: دالاهو بیشترین سالمند استان را دارد و ثلاث‌باباجانی باکمترین تعداد سالمند به‌عنوان جوانترین شهرستان استان شناخته شده است.

دالاهو پیرترین شهرستان استان کرمانشاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه رضوان‌مدنی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته سالمندان که در سرسرای شهید شریفی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: افتخار می کنیم که از تجربیات سالمندان در کارها استفاده کنیم و تجربیات آنان را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، ما خالصانه قدردان زحمات و تلاشهای سالمندان در دوران خدمت بوده و هستیم.

وی با تقدیر از دستگاه های اجرایی از جمله کمیته امداد، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری برنامه های هفته سالمندان، افزود: با توجه به اینکه سن سالمندی در جامعه از ۶۰ سالگی به بالا شروع می شود، لذا باید با در نظر گرفتن مشکلات و اختلالات جسمی و روحی این افراد، از طرف جامعه و خانواده بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خطاب به متولیان مراکز سالمندان، گفت: کار شما بسیار ارزشمند بوده و احترام و تکریم به سالمندان مستقر در مراکز باید سرلوحه کارهایتان باشد.

وی با اشاره به اینکه افراد مسن برکت خانواده، محله، خاندان، جامعه، شهر و استان هستند، گفت: احترام به آنان بر همه افراد جامعه واجب است و سالمندان مایه برکت و افتخار خانواده ها هستند.

رضوان مدنی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ سالمند در مراکز غیردولتی سالمندان استان که شامل مراکز نگهداری شبانه روزی، مراکز روزانه، ویزیت در منزل و خانه حمایتی می باشد، از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

استان کرمانشاه ۱۹۵ هزار سالمند دارد کرمانشاه رو به سالمندی پیش می رود به طوری که نرخ رشد نرخ سالمندی در استان ما به ۱۰.۰۲درصد رسیده است.

در پایان این مراسم از تعدادی بازنشستگان بهزیستی استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان