//
کدخبر: ۲۰۴۲۲۳ //

سهم دستگاه های اجرایی در بحث کاهش آسیب های اجتماعی باید مشخص شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر تعیین سهم هر دستگاه در بحث کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد هم افزایی دستگاه‌ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از موازی کاری ها جلوگیری کرد.

 سهم دستگاه های اجرایی در بحث کاهش آسیب های اجتماعی باید مشخص شود
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه رضوان مدنی روز چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارها در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین و آسیب پذیر کرمانشاه که با حضور معاون اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، سروان حیاتی مهر و محسن گلچهر هماهنگ کننده طرح کرامت استان کرمانشاه در دفتر مدیرکل بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که نیروهای سپاه و بسیج در زمان جنگ خدمات ارزنده ای در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، امروز نیز در جبهه های دیگر اجتماعی نقش مهم و ارزنده ای در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی را می توانند داشته باشند.

سرهنگ شهریار محمدی، معاون اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های معاونت اجتماعی سپاه در محلات آسیب پذیر و حاشیه نشین کرمانشاه، اظهار داشت: حوزه اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) آمادگی کامل برای انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی استان به منظور هدفمند کردن فعالیت ها در کاهش آسیب های اجتماعی را دارد.

تعداد ۵۰ موسسه پیشگیری از اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زیرنظر بهزیستی فعال هستند.

در زمینه بحث درمان و کاهش آسیب‌ها مراکز مختلفی از جمله سه مرکز سرپناه شبانه برای ریشه‌کن کردن کارتون خوابی و کاهش آسیب‌های جدی در این زمینه وجود دارد.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.

نزدیک به پنج هزار نفر هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان