//
کدخبر: ۲۰۳۰۴۹ //
مدیرکل بهزیستی با هنرمندان معلول کرمانشاهی دیدار نمود

‍ رضوان مدنی: هنردرمانی،انگیزه ای موثر در معلولین برای رسیدن به اهداف آنها است

جمعی از هنرمندان تئاتر معلولان کرمانشاهی امروز با حضور در دفتر مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با دکتر رضوان مدنی دیدار و گفتگو کردند.

‍ رضوان مدنی: هنردرمانی،انگیزه ای موثر در معلولین برای رسیدن به اهداف آنها است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر اختیاری معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان در این دیدار با اشاره به موفقیت های گروه هنری معلولان کرمانشاهی در جشنواره های استانی و کشوری، گفت: هنرمندان معلول فعالیت خود را بیش از یک دهه است که آغاز کرده اند و تاکنون موفق به دریافت مقام‌های برتر شده اند.

وی افزود: کسب مقام برتر در جشنواره رادیویی معلولان، جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان، جشنواره تئاتر بین المللی فجر و دیگر جشنواره ها از جمله موفقیت های هنرمندان معلول بوده است.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: بهزیستی از تمام امکانات و ظرفیت های موجود خود برای هنرمندان استفاده خواهد کرد و در این زمینه کوتاهی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: موفقیت شما هنرمندان عزیز در سطح استان و کشور برای بهزیستی افتخار است و شنیدن اخبار درخشش شما در این عرصه خستگی را از تن مسئولان به در می کند.

دکتر رضوان مدنی فعالیت های هنری را فرصتی برای حضور و درخشش معلولان در جامعه با تحقق این شعار که "معلولیت محدودیت نیست" دانست و عنوان کرد: هنردرمانی می تواند موجب انگیزه در افراد دارای معلولیت برای رسیدن به اهداف آنها باشد.

در این دیدار گلنار اکبری کارگردان گروه هنری معلولان کرمانشاه با اشاره به مشکلات بخش هنر معلولان خواستار حمایت مدیرکل بهزیستی استان برای معرفی و موفقیت هنرمندان در سطح کشوری و تشکیل انجمن تئاتر معلولان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان