//
کدخبر: ۲۰۱۷۱۱ //

دو هزارمین واحد مسکونی "روستایی" مددجویان زلزله زده بهزیستی کرمانشاه افتتاح می‌شود

دوهزارمین واحد مسکونی روستایی مددجویان زلزله زده بهزیستی استان کرمانشاه با حضور رییس سازمان بهزیستی افتتاح می شود.

دو هزارمین واحد مسکونی "روستایی" مددجویان زلزله زده بهزیستی کرمانشاه افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  با اشاره به سفر یکروزه رییس سازمان بهزیستی به استان در روز شنبه (29 تیر)، مهم ترین برنامه این سفر را جشن افتتاح دو هزارمین واحد مسکونی روستایی مددجویان زلزله زده بهزیستی عنوان کرد.

وی با اشاره به تخریب 2590 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان در زلزله سال 96، گفت: از این تعداد دو هزار و 66 واحد روستایی و مابقی شهری است.

رضوان مدنی افزود: از زمان آغاز کار بازسازی مناطق زلزله زده استان تاکنون ساخت دو هزار واحد به پایان رسیده که روز شنبه با حضور رییس سازمان بهزیستی دوهزارمین واحد در روستای "میان میل" شهرستان سرپل ذهاب به بهره‌برداری می رسد.

به گفته این مسئول جشن افتتاح این واحدها در محل فرمانداری سرپل ذهاب برگزار شده و در این مراسم از کتاب "مداخلات روانی اجتماعی در بلایای طبیعی، بویژه زلزله کرمانشاه" رونمایی می شود.

وی افزود: این کتاب تالیف دکتر «فرحناز محمدی» معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان است که در تالیف آن دکتر «مسعود پایدار»، دکتر «مجید درویشی» و «مریم رجبی» نیز همکاری داشته اند.

رضوان مدنی افتتاح مرکز جامع توانبخشی شهر ازگله را پایان بخش سفر رییس سازمان بهزیستی به استان عنوان کرد وافزود: این مرکز در زیربنای 200 مترمربع احداث شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان