//
کدخبر: ۲۱۵۸۶۶ //

️نظارت مستمر بهزیستی و دادسرا بر وضعیت یک کودک کار کرمانشاهی

مهدی قنادی مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ️نظارت مستمر بهزیستی و دادسرا بر وضعیت یک کودک کار کرمانشاهی خبر داد.

️نظارت مستمر بهزیستی و دادسرا بر وضعیت یک کودک کار کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: چندی پیش خبری مبنی بر زندگی یک کودک کار در میان پسماندهای بیمارستانی منطقه سراب قنبر منتشر شد که واکنش و پیگیری سریع دادستان کرمانشاه را بدنبال داشت.

وی افزود: پس از پیگیری های دادستان کرمانشاه، "ابوالفضل" که در میان پسماندهای بیمارستانی زندگی می کرد به دستور دادستان به بهزیستی سپرده شد.

قنادی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این کودک توسط ابزارآلات تیزی که میان پسماندها بود آسیب دیده بود، طی ماه های گذشته تمامی اقدامات درمانی برای وی انجام گرفت و اکنون در صحت و سلامت کامل بسر می برد.

وی یادآورشد: همچنین به دلیل فوت پدر، نبود مادر و وضعیت مالی نامناسب خانواده، بررسی ها جهت انتخاب و تعیین سرپرست برای او در این مدت ادامه داشت تا اینکه یکی از بستگان وی اعلام آمادگی نمود پس از بررسی و احراز صلاحیت نامبرده و تمایل ابوالفضل، سرپرستی به آنها سپرده شد.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: با پیگیری های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ابوالفضل و خواهرانش در مدارس مناسب جهت ادامه تحصیل ثبت نام شده اند.

وی در ادامه در خصوص اشتغال ابوالفضل نیز گفت: برای اشتغال این کودک به گونه ای که مخل تحصیل و تربیت وی نباشد و همچنین تامین مالی خانواده اش باشد اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است نظارت ها از سوی سازمان بهزیستی و دادسرا مستمرا بر وضعیت ابوالفضل و خواهرانش ادامه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان