//
کدخبر: ۲۱۵۵۲۵ //

راه اندازی باغ کتاب در تبریز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از موافقت شهرداری تبریز با تبدیل زمین های پادگان ارتش به مجموعه باغ کتاب خبر داد.

راه اندازی باغ کتاب در تبریز
به گزارش فرتاک نیوز،

 از تبریز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، سونیا اندیش در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مدیران شهری و فرماندهان نیروی زمینی ارتش از زمین های بخش شمالی پادگان تیپ 121 حمزه تبریز، از نتیجه بخش بودن پیگیری ها در ارتباط با راه اندازی باغ کتاب در تبریز خبر داد و گفت: محل فعلی پادگان ارتش با نظر موافق شهردار تبریز به باغ کتاب تبریز تبدیل خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: از ابتدای فعالیت شروع پنجم، توجه ویژه به موضوعات فرهنگی از دغدغه های اصلی من و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بود. یکی از این دغدغه های فرهنگی که پیگیر تحقق آن نیز بودم راه اندازی باغ کتاب در تبریز بود.

وی افزود: بر این اساس با مذاکراتی که با شهردار  تبریز از مدت ها پیش داشتیم، نهایتا بر روی زمین های آزاد شده از انتقال پادگان ارتش برای راه اندازی  مجموعه باغ کتاب توافق شد.

اندیش گفت: برخی ساختمان های موجود در این مجموعه پادگانی نیز ارزش تاریخی دارند که تصمیم گرفته شد این ساختمان ها ضمن مرمت با تعیین کاربری های مناسب حفظ و در اختیار مجموعه باغ کتاب قرار گیرند.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز همچنین اضافه کرد: در روزهای آتی بازدید رسمی از باغ کتاب تهران صورت خواهد گرفت تا از تجربیات مجموعه شهرداری تهران نیز در این زمینه بهره مند شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان