//
کدخبر: ۲۱۵۳۴۸ //

آیت‌الله علوی گرگانی: خدمت به زائر اباعبدالله(ع)اجر و پاداش عظیمی دارد

مرجع تقلید شیعیان گفت:خدمت به زائران اباعبدالله(ع) دارای آثار و برکات عظیمی است که شاید در ظاهر مشخص نباشد ولی روز قیامت پاداش بی‌نظیری دارد چون خدمت به زائران امام حسین(ع) خدمت به خود سیدالشهدا(ع) است.

آیت‌الله علوی گرگانی: خدمت به زائر اباعبدالله(ع)اجر و پاداش عظیمی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد مردمی اربعین قم که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:فعالیت برای زائران اربعین اقدام بسیار عظیم و باارزشی است.

 وی افزود: خداوند به افرادی که به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند و در این مسیر گام برمی‌دارند اجر و پاداش عظیمی می‌دهد، افرادی که به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند مطمئن باشند که اباعبدالله(ع) نسبت به آن‌ها توجه ویژه‌ای دارند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیث اهل‌بیت(ع) گفت: افراد متقی نزد خداوند اجر زیادی دارند و خداوند به آن‌ها عنایت می‌کند،درراه اباعبدالله(ع) هرچه زحمت‌کشیده شود اجر و پاداش عظیمی دارد چون امام حسین(ع) درراه خدا همه هستی خود را فدا کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تقدیر از فعالیت ستاد مردمی اربعین قم ادامه داد: هرچه در توان دارید برای خدمت و پذیرایی از زائران امام حسین(ع) انجام دهید و مطمئن باشید سیدالشهدا(ع) اجر زیادی به شما می‌دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: خدمات شما باارزش است چون درراه زائران امام حسین(ع) و افتخار بزرگی است و این خدمت بی‌نظیر است و هرچه تکلف و زحمت‌کشیده شود ارزشمند است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم ابراز کرد: مال دنیا شمارا مشغول خود نکند،کسی که در مسیر امام حسین(ع) خدمت می‌کند ارزش و اهمیت زیادی دارد و باید از فرصت خدمت‌رسانی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خدمت به زائران اباعبدالله(ع) آثار و برکات عظیمی دارد،تصریح کرد: شاید در ظاهر مشخص نباشد ولی خدمت به زائران حسینی روز قیامت پاداش بی‌نظیری دارد چون خدمت به این عزیزان خدمت به سیدالشهدا(ع) است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد:امام زمان(عج) در دنیا به همه امور مسلط است و از احوال شیعیان آگاه است و باید با اعمال خود رضایت الهی را فراهم کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان