//
کدخبر: ۲۱۴۲۰۶ //

آیت‌الله مکارم شیرازی: مسئولان کمیته امداد در فعالیت‌های خود نوآوری داشته باشند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت فعالیت در کمیته امداد گفت: مسئولان کمیته امداد تلاش کنند تا در فعالیت‌های خود نوآوری داشته باشند و با طرح‌های ابتکاری افتخارات جدید کسب و در عرصه‌های مختلف بدرخشند.

آیت‌الله مکارم شیرازی: مسئولان کمیته امداد در فعالیت‌های خود نوآوری داشته باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در بیت معظم له برگزار شد اظهار داشت: باید در زمینه‌های مختلف به محرومان و نیازمندان خدمت‌رسانی شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در کمیته امداد افزود: مسئولان کمیته امداد تلاش کنند تا در فعالیت‌های خود نوآوری داشته باشند و با طرح های ابتکاری افتخارات جدید کسب و در عرصه‌های مختلف بدرخشند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار خدمات کمیته امداد تصریح کرد: اقدامات کمیته امداد سبب می شود تا آسیب‌های اجتماعی کمتر شود، خوشبختانه کمیته امداد حضرت امام(ره) آستین بالا زده، کارها و اقدامات مختلفی را شروع کرده که بخشی از آن کمک‌های نقدی و بخشی نیز کمک‌های غیرنقدی به خانواده‌های کم بضاعت و محروم است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: کمیته امداد از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر و ابتکار امام خمینی(ره) بنیان نهاده شده و در طول زمان منشأ خدمات، برکات و آثار فراوانی بوده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: بخشی از خدمات نیز جنبه فرهنگی دارد که گاهی مهم‌تر از خدمات نقدی است، به اعضای کمیته امداد توصیه می‌کنیم به این ابعاد اهمیت ویژه‌ای بدهند.

وی افزود: تصور نشود کسی که عضو کمیته امداد شد همیشه باید عضو باشد و کمک دریافت کند، برنامه و همت شما باید این باشد که این افراد خودکفا شوند و از تحت پوشش خارج شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد ادامه داد: برای سطوح مختلف شامل کودکان، دانش‌آموزان، دانشجویان و بزرگسالان برنامه‌های فرهنگی متناسب داشته باشی چون برنامه‌های فرهنگی سبب می‌شود کمک‌های مردمی در محل درست هزینه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان