//
کدخبر: ۲۱۱۷۹۱ //
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در نشست شورای آموزش و پرورش استان:

مهر با نشاطی را برای دانش آموزان رقم بزنید

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تلاش شود که سال خوبی برای تعلیم و تربیت در استان رقم بخورد بر فراهم شدن محیط و فضایی با نشاط در فصل بازگشایی مدارس تاکید کرد.

مهر با نشاطی را برای دانش آموزان رقم بزنید
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدابراهیم الهی تبار در نشست شورای آموزش و پرورش استان در استانداری از احتمال حضور وزیر آموزش و پرورش و یکی از مقامات کشوری برای بازگشایی مدارس در استان خبر داد و افزود: نیاز است تا قبل از فصل بازگشایی اعتباراتی برای تعمیر و نگهداری برخی مدارس  تخصیص یابد.

الهی تبار افزود: از عنایت ویژه رهبری، اهتمام ویژه رییس جمهور و مذاکراتی که با دولت عراق داشتند و مطالبه گری قوی استاندار و پیگیری بزرگان استان که مطالبه بزرگ مردم را درباره بازگشایی مرزخسروی بیان کردند تشکر می کنیم.امیدواریم بازگشایی مرز بتواند اثرات مادی و معنوی خودش را داشته باشد.

وی اظهار داشت: تعلیم و تعلم امر مقدسی است و برای ایجاد محیط با نشاط و مناسب تعلیم و تعلم فرزندانمان هر کاری می شود باید انجام داد و این یک تکلیف حداقلی و ادای دین حداکثری است.

photo_۲۰۱۹-۰۹-۰۸_۱۱-۵۴-۴۱

معاون سیاسی امنیتی استاندازی بیان داشت: شهرداری ها در کل استان ورودی فضای مدارس و خیابانهای منتهی به نشانه تعلق خاطر به نظام تعلیم و تربیت تنظیف، رنگ آمیزی و زیباسازی کنند. راهور نیز در مسائل ترافیکی پیش بینی هایی را برای فصل بازگشایی داشته باشد.

وی یادآور شد: در فصل بازگشایی مدارس صداو سیما و آموزش و پرورش سیمای مدرسه را راه اندازی کنند و هیچ دستگاه خدمات رسانی حق قطع آب ،برق و گاز را به دلیل بدهی مدارس ندارد.

الهی تبار در ادامه گفت: احتمال دارد وزیر آموزش و پرورش برای فصل بازگشایی مدارس سفری به استان داشته باشد و به نظر میرسد که از مسئولان کشور هم در استان حضور یابند.

این مسئول افزود: بحث تعمیرات و نگهداری مدارس مهم است  از نوسازی هم برای اقدامات سال گذشته تقدیر داریم و نیاز است که تا قبل بازگشایی مدرس، اعتباراتی برای نوسازی و تعمیر برخی مدارس تخصیص پیدا کند.

الهی تبار تصریح کرد: در بحث سرویس های مدارس، اطلاع رسانی لازم  انجام شود. سال گذشته کار خوبی در این باره صورت گرفت و امیدواریم سال خوبی برای مجموعه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه رقم بخورد و آینده سازان بتوانند آینده خوبی را با تلاش آموزش و پرورش رقم بزنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان