//
کدخبر: ۲۰۶۶۴۷ //

مدیران برای گفتگو با مردم از هفته دولت استفاده کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت است بر ارتباط و گفتگوی مدیران با مردم و رسانه ها تاکید کرد.

مدیران برای گفتگو با مردم از هفته دولت استفاده کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدابراهیم الهی تبار در ستاد بزرگداشت هفته دولت استانداری کرمانشاه با اشاره به ناگفته ماندن خدمات دولت اظهار داشت: در موضوع بیان خدمات و اقدامات صورت گرفته بحث دولت مطرح نیست و شامل کلیت نظام می شود.

وی افزود: در هفته دولت سعی بر ارائه پروژه های اثرگذار شود به ویژه پروژه های فرهنگی و اجتماعی که لازم است برای مردم نمایان شوند. همچنین دستگاهها خدمات ویژه خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.

الهی تبار  تصریح کرد: مدیران دستگاهها و نهادها در این هفته با حضور در رسانه ها و برپایی نشست های خبری اطلاع رسانی قوی داشته باشند.برای استاندار و معاونان استانداری هم یک نشست خبری در هفته دولت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: لازم است که برنامه ای در این هفته برای گفتگو با کارشناسان و کارکنان دستگاهها و نهادها برپا شود.این اقدام برای باورمندی کارشناسان به مسائل توسعه استان کمک خواهد کرد.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری افزود: برای جذب سرمایه گذار ،می طلبد که کارشناسان دغدغه مندانه دنبال امور باشند.همچنین تریبون داران سرمایه گذاران را با برخی اظهارات سرمایه گذاران را ناامید نکنند و هزینه ساز نشوند نمایندگان هم کارت های خود را برای منافع بزرگ استان خرج کنند نه تغییر فلان مدیر یا کارشناس.

الهی تبار بیان داشت: خدمات و اقدامات دولت در زلزله کرمانشاه به طور شایسته و درخور منعکس نشده است.ساخت و ترمیم ۱۰۰ هزار خانه در کمتر از یکسال ونیم و ورود ۱۱هزار میلیارد تومان اعتبار کاری بی سابقه است.

این مسئول گفت: اطلاع رسانی اقدامات، هنگامی موثر است که همراه با مقایسه باشد.تبلیغات یک حرفه و فن است که لازم است از ابزار و متخصص مربوط به آن استفاده شود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان