//
کدخبر: ۲۰۶۵۲۱ //

پنجاه و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزارشد

پنجاه و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛ بعد از ظهر روز سه شنبه، بیست و دوم مرداد ماه سال ۱۳۹۸، به ریاست مهندس بازوند؛ استاندار و با حضور دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی، مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت و سایر اعضا در محل سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه، برگزار شد.

پنجاه و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزارشد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست، مشکلات طرح های گلخانه ای شهید دکامی زاده و جام سبزباختر مورد بحث و بررسی قرار گرفت انتقال مالکیت عرصه و نیز تسهیلات؛ به عنوان مشکلات عمده طرح گلخانه شهید دکامی زاده و مرتبط با امور اراضی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیز آبخیزداری و اداره کل ثبت اسناد و املاک، مورد بحث و تبادل نظر اعضاء واقع شد.

مهندس احسان صلاحی؛ معاون امور صنایع سازمان صمت استان، توضیحات کاملی در خصوص وضعیت و ویژگی های طرح جام سبز باختر را ارائه و مشکلات این شرکت را بیان نمود.

این شرکت با عاملیت بانک صادرات در سال ۹۲ پروانه خود را از سازمان صمت صمت استان، اخذ کرد، اما در ادامه با مشکلات و موانعی مواجه شد. شرکت جام سبز باختر ۷۳ میلیارد ریال بدهی دارد و متقاضی تنفس و استمهال بدهی های خود است. آقای مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان، ضمن تقدیر از زحمات و همکاری های بانک صادرات از مدیریت خوب و قوی آقای مهندس رمضانی، تشکر و سوابق مدیریتی ایشان را سرشار تجربه ارزیابی کرد و از آقای دکتر حاتمی درخواست نمود که فرصت مجددی در اختیار ایشان قرار گیرد تا گرفتاری‌های شرکت مذکور، مرتفع گردد.

در ادامه این نشست درباره طرح‌های یاد شده، مباحث مفصلی مطرح و در خصوص هریک از این طرح‌ها، تصمیماتی اتخاذ شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان