//
کدخبر: ۲۰۵۳۴۳ //
به ریاست مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه

پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدبرگزار شد

پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، راس ساعت 18 بعد از ظهر روز سه شنبه، پانزدهم مردادماه سال 98 ، به ریاست مهندس،بازوند؛ استاندار و با حضور دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدبرگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای نشست؛ مهندس احسان صلاحی؛ معاون امور صنایع سازمان صمت؛ دستور کار نشست را قرائت کرد و افزود: در نشست عصر امروز به طرح و بررسی مشکلات واحدها و طرح های آقای گزافی برای امهال تسهیلات با عاملیت بانک کشاورزی و تحت پوسش سازمان جهاد کشاورزی و تقاضای تخصیص آب به طرح گوساله 200 راسی آقای پویا فخیمی مربوط به شهرستان سنقر و طرح 100 راسی (داشتی) همین شهرستان و این طرح نیز به خاطر عدم تخصیص آب، خواهیم پرداخت.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۰۶_۱۸-۴۷-۲۹

در ادامه این نشست؛ فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی مشکلات موجود در سطح این شهرستان برای احداث، توسعه و انجام طرح های مذکور را تشریح نمود و سپس مسئولان دستگاه های مرتبط در سنقر در خصوص دلایل عدم تخصیص آب، نحوه و شرایط صدور مجوز، رضایت اهالی برای استفاده از چاه های آب متعلق به مردم در حوالی احداث طرح ها و سایر موارد، توضیحاتی به نشست ارایه نمودند.

در ادامه مذاکراتی برای حل و فصل موضوع تخصیص آب به طرح های موردنظر بین اعضای نشست به عمل آمد که منجر به تصمیماتی در این خصوص شد. گفتنی است نشست های کارگروه تسهیل به منظور بررسی زمینه های حل مشکلات طرح ها و واحدهای تولیدی برای رونق تولید به ریاست استاندار و با حضور همه دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان