//
کدخبر: ۲۱۱۶۷۲ //
استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه در دالاهو عنوان کرد:

مدیران عرصه را بر پیمانکاران متخلف و متقلب تنگ کنند/ مردم اهل حق شایسته خدمات مطلوب اند.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران، پیمانکاران را با دقت انتخاب کنند و عرصه را بر پیمانکاران متخلف و متقلب تنگ کنند و از حیف و میل منابع با جدیت ممانعت کنند.

مدیران عرصه را بر پیمانکاران متخلف و متقلب تنگ کنند/ مردم  اهل حق شایسته خدمات مطلوب اند.
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در دالاهو اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی که روز گذشته با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور و وزیر محترم کشور عراق انجام شد، از جمله قول‌هایی بود که دولت تدبیر و امید به مردم استان داده بود و خدا را شکر که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام توانستیم قلوب عاشقان امام حسین را شاد کنیم.
بازوند گفت: بازگشایی مرز خسروی نقشی چشمگیر در اقتصاد خواهد داشت و در شرایط فعلی که تروریسم اقتصادی بیشترین فشارها و تحریم‌ها را علیه ملت آزاده ما اعمال نموده است،دولت اعتبارات طرحهای عمرانی را تامین می کند و باید در هزینه اعتبارات نظارت بیشتری اعمال کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران، پیمانکاران را با دقت انتخاب کنند و عرصه را بر پیمانکاران متخلف و متقلب تنگ کنند و از حیف و میل منابع با جدیت ممانعت کنند.

وی تصریح کرد: صرفه جویی و بهره وری باید در اولویت  کاری همه مسوولین و مدیران کل استان باشد وباید تلاش کنیم شرایطی فراهم شود که مردم شریف بخش گهواره دالاهو از مواهب سد آزادی برخوردار شوند.

مهندس بازوند بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی سریعا تقویم زمانی احداث بیمارستان دالاهو را ارائه کند ما تامین اعتبار لازم را به هر شکل ممکن انجام می دهیم و مردم شریف اهل حق شایسته خدمات مطلوب اند.

وی تصریح کرد: مردم شریف دالاهو در مقطع پس از زلزله آبان ۹۶ الگوی همدلی و همیاری با مسوولین بودند و در جابجایی روستاهای در معرض آسیب نیز تعامل مطلوبی با دولت داشتند دولت باید با اولویت، تمام هزینه های رساندن خدمات به  روستاهای زلزله زده دالاهو که جانمایی جدید شده و جابجا شده اند انجام دهد.

photo_2019-09-07_22-19-35

 وی در پایان از حمایت‌های دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم شریف منطقه در پیگیری مطالبات مردم قدردانی کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان