//
کدخبر: ۲۰۹۳۴۸ //
‍ معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه :

اجرا طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در ۱۸۷ مدرسه استان

مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جشنواره اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران(مانا) برگزار شد.

اجرا طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در ۱۸۷ مدرسه استان
به گزارش فرتاک نیوز،

طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با هدف ارتقای سرمایه اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از سه سال گذشته با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان اجرایی شده است.

‍ دکتر فرحناز محمدی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه با اجرای این طرح دانش آموزان مشارکت گروهی در مدرسه و اجتماع را یاد می گیرند،اظهار داشت: در ابتدا این طرح در 30 مدرسه و در سال دوم اجرا در 60 مدرسه و امسال با افزایش بسیار خوبی در تعداد 187 مدرسه استان به اجرا درآمده است.

به گفته معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مشارکت دانش آموزان در این طرح علاوه بر اینکه آنها را با خطرات آسیب های اجتماعی آشنا می کند در کنترل و کاهش آسیب در جامعه نیز بسیار تاثیرگذار است.

دکتر محمدی بیان داشت: دانش آموزان با شرکت در این طرح می توانند مشکلات خود را احصاء کنند و آنها را اولویت بندی و پس از آن نیز راهکارهای رفع آن را بیاموزند و علاوه بر این دانش آموزان نسبت به محیط اطراف خود، خانواده و جامعه احساس مسئولیت پیدا می کنند و این روند تا بزرگسالی ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین به اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران(مانا) اشاره داشت و گفت: این طرح با هدف ارتقای توانمندی های نوجوانان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محله ها و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوانان در سطح پایگاه های سلامت اجتماعی در تعداد 35 محله استان با استفاده از ظرفیت 74 تسهیلگر محلی تابستان امسال برگزار شد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان