//
کدخبر: ۲۰۴۳۱۰ //
با هدف اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی؛

زمینه تبادل همکاری میان کانون پرورش فکری و بهزیستی بررسی شد

در دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و بهزیستی استان کرمانشاه، در زمینه توسعه مشارکت های فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

زمینه تبادل همکاری میان کانون پرورش فکری و بهزیستی بررسی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این دیدار که صبح امروز چهارشنبه  ۹ مردادماه ۱۳۹۸ میان «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری با "فاطمه رضوان مدنی"، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه انجام شد، فتاحی، ضمن معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری، در زمینه توسعه مشارکت‌های فرهنگی میان کانون و بهزیستی نیز به بحث‌وتبادل نظر پرداخت.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های ویژه کانون در مناطق کم‌برخوردار فرهنگی، از آمادگی این اداره کل برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب در این مناطق با همکاری اداره کل بهزیستی استان خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در بسیاری از مناطق کم‌برخوردار در شهر کرمانشاه حضور داشته و اقدام به اجرای فرهنگی برای ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان این مناطق کرده است.

«رضوان‌مدنی»، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز با ابراز قدردانی از دیدار با مدیرکل کانون استان کرمانشاه، از فعالیت‌های کانون پرورش فکری تشکر و بر انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی ابراز علاقه کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در بخشی از این دیدار، به سابقه عضویت خود در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه اشاره و  به یادآوری خاطره‌های کودکی خود در کانون پرورش فکری پرداخت.

همچنین در این دیدار، کتاب "فرنگیس" از سوی مهناز فتاحی، نویسنده این کتاب، به مدیرکل بهزیستی اهدا شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان